عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ اعلام شد

عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ اعلام شد

در نشست تبیین برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری که با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم برگزار شد، تقویم زمانی و عناوین هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ با شعار (پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید) از ۱۳ الی ۱۹ آذرماه در استان‌ها و از ۲۰ الی ۲۶ آذرماه در سطح ملی برگزار می‌شود.

یکی از رویدادهای مهم هفته پژوهش و فناوری برگزاری بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار است که همزمان با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه، شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

بر این اساس روزهای هفته پژوهش و فناوری به این شرح نامگذاری شده است؛ ۲۰ آذرماه که نخستین روز هفته پژوهش و فناوری است به نام " پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه" نامگذاری شده است و نواختن زنگ پژوهش در مدارس و معرفی دانش آموزان برتر پژوهشگر از مهتمرین برنامه‌های این روز است.

یکشنبه ۲۱ آذرماه، دومین روز این هفته "پژوهش و فناوری؛ توسعه مرجعیت و دیپلماسی علمی" عنوان انتخاب شده برای این روز است و دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برنامه‌های اختصاصی خود را در این روز انجام می دهند.

"پژوهش و فناوری؛ پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید " عنوان سومین روز هفته پژوهش و فناوری امسال است.

عنوان انتخاب شده برای چهارمین روز" پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی" است و آیین افتتاح بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در این روز برگزار می شود.

روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه که پنچمین روز هفته پژوهش و فناوری است با عنوان" پژوهش، فناوری، علوم انسانی و علوم پایه" نامگذاری شده است و در برنامه‌های این روز بر توسعه علمی و مشارکت در پاسخگویی به نیازهای جامعه تاکید می شود.

روز پنچشنبه ۲۵ آذرماه که روز ملی پژوهش است با عنوان "بزرگداشت، پژوهشگران و فناوران" نامگذاری شده است و پژوهشگران و فناوران برتر کشور در این روز معرفی و تجلیل می شوند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات