آزمون دوره ای دستگاه های توزین توسط آزمایشگاه کالیبراسیون گناباد انجام می شود


آزمون دوره ای و کالیبراسیون دستگاه های توزین و ابعاد با همکاری آزمایشگاه کالیبراسیون مرکز رشد فناوری گناباد و اداره استاندارد شروع شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ جلسه اعلام انجام آزمون دوره ای و کالیبراسیون دستگاه های توزین در شهرستان با حضور اعضای اتحادیه های صنفی شهرستان، محمدرضا عرب رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناباد، میرزا قلی معاون مدیرکل استاندارد خراسان، حبیب اله جوانبخت نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد و مسلم لعل فام نماینده فرماندار شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد ضمن خوشامدگویی، به ارائه قوانین در خصوص کالیبراسیون دستگاه های توزین و موارد مربوط به کالیبراسیون تجهیزات ابعاد و حجم اشاره کرد.

معاون مدیرکل استاندارد خراسان در ادامه گفت: با توجه به لزوم استانداردسازی و کالیبراسیون دستگاه های توزین باید اهتمام ویژه به انجام آزمون دوره ای در شهرستان ورزید و با اشاره به تکلیف قانونی جهت انجام این امر به همکاری روسای اتحادیه های شهرستان با مسئولین فنی آزمایشگاه کالیبراسیون گناباد تاکید نمود.

محمدرضا عرب رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناباد نیز بر لزوم اجرای این امر تاکید نمود و افزود: کالیبراسیون دستگاه های توزین در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان و کسبه می باشد و همکاری همه جانبه خود را برای انجام درست و به موقع کالیبراسیون دستگاه های توزین اعلام نمود. روسای اتحادیه های صنفی در پایان جلسه بازدیدی از مرکز رشد فناوری گناباد و آزمایشگاه کالیبراسیون داشتند و ضمن مشاهده تجهیزات و بسترهای ایجاد شده جهت انجام کالیبراسیون دستگاه های توزین با استقبال از انجام این آزمون در شهرستان، همکاری همه جانبه خود را اعلام کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات