مدیرکل هتل پارس مشهد و هیات همراه از دستاوردهای شرکت‌های پارک خراسان بازدید کردند


مهندس مهدی خوشخرام، مدیرکل هتل پارس مشهد و هیات همراه، ضمن بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان آهار شرق و ایمن موج توس، با دستاوردهای برخی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های هتلداری آشنا شده و به گفت و گو نشستند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ در این بازدید که در روز چهارشنبه دهم آذرماه سال جاری برگزار شد، دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با بیان این آمار که در حال حاضر حدود ۳۷۰ شرکت عضو پارک خراسان هستند که دارای ۶۰۰۰ نیروی کار می باشند، اظهار کرد: با وجود شرکت های فناور و داشن بنیان پارک می توان به هم آفرینی در حوزه کسب و کار رسید.

وی همچنین نرخ موفقیت پارک خراسان در حوزه استارتاپ ها را در مجموع بالغ بر ۵۰ درصد عنوان کرد.

در ادامه مهندس علی جاهدی، مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان با شاره به اینکه پارک خراسان دارای ظرفیت های بسیار مطلوبی در حوزه های تخصصی در کشور است، گفت: یکی از این حوزه های مطرح، درخصوص فناوری های حوزه ICT هستند که مشهد را از سایر شهرهای کشور، غیر از پایتخت متمایز کرده است.

وی همچنین استارتاپ ها و شرکت های مطرح در سطح کشوری در حوزه ICT از جمله مسیریاب نشان، اپلیکیشن بادصبا، اقامت ۲۴، شرکت نرم افزاری پارت، اکسیر رایانه صبا و ... را از نمونه های بارز در این خصوص نامید.

در ادامه شرکت های هوش کاوان در حوزه اسکنرهای هوشمند HS۲۰۰، نگین سامانه هوشمند پاژ در حوزه هوشمندسازی، کیاسیستم ارائه دهنده تخصصی تلویزیون تعاملی IPTV و دکوراچی در حوزه دکوراسیون داخلی به معرفی خود پرداختند.

در پایان مهندس مهدی خوشخرام، مدیرکل هتل پارس مشهد، ضمن ابراز خرسندی از حضور جوانان در عرصه های فناوری، گفت: هدف ما نیز حمایت از تولیدات داخلی باکیفیت و استفاده از دانش بومی در توسعه صنعت گردشگری و هتلداری است.

شایان ذکر است بازدیدکنندگان از نزدیک با دستاورد شرکت های دانش بنیان آهار شرق در زمینه تجهیزات نیروگاهی و شرکت ایمن موج توس در زمینه تولید گیت های ضدسرقت آشنا شدند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات