همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان؛ از محصولات شرکت‌های دانش بنیان استان مازندران رونمایی شد

همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان؛ از محصولات شرکت‌های دانش بنیان استان مازندران رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در این نمایشگاه گفت: فوم پلی استایرن انبساطی با لایه عایق برای استفاده عایق برودتی در بدنه یخچال ها، محلول نگهدارنده گل های شاخه بریده و ضد اتیلن مورد استفاده در گلخانه ها و جهت افزایش عمر گل های شاخه بریده و ماندگاری بیشتر، رزین تراپ مورد استقاده در صنایع بخصوص در پتروشیمی برای تصفیه جریان های آب از سختی گیرهای رزین، دستگاه تولید آب فوق خالص ساز double Ro که برای آزمایشگاه هایی که دارای دستگاه های کروماتوگرافی مایع، کروماتوگرافی مایع اسپکترومتر جرمی اسپکترومتر و جذب اتمی و پلاسمای جفت شده القای و همچنین برخی از صنایع مانند شرکت های داروسازی و آزمایشگاه های آب و فاضلاب کاربرد دارد، سلیکاژل SG_ ??? به عنوان جاذب رطوبت در صنایع پتروشیمی محصولاتی است که امروز برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شدند.


معتمدزادگان با بیان اینکه حدود ?? شرکت فناور و دانش بنیان مازندران جدیدترین دستاورد‌های تولیدی خود را در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و دارویی به نمایش گذاشتند، افزود: بعد از یکسال وقفه در برگزاری نمایشگاه به علت شرایط خاص کرونایی، امسال این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور محدود شرکت‌های دانش بنیان استان برپا شد.

وی حضور سه شتاب دهنده از استان برای کمک به شرکت های دانش بنیان را یکی بهترین کارهای امسال عنوان کرد و گفت: تاکنون شتاب دهنده‌های شرکت های دانش بنیان از استان های دیگر بودند ولی امسال خوشبختانه شتاب دهنده های بومی در اکوسیستم مازندران فعال شده اند.

معتمدزادگان ابراز امیدواری کرد که با ورود بیشتر بخش خصوصی به حوزه شرکت های دانش بنیان و فناورانه، تمام شهرهای استان مازندران به فضایی برای توسعه فناوری تبدیل شوند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور آمل

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور آمل

مرکز رشد واحدهای فناور آمل

مرکز رشد واحدهای فناور آمل یک مرکز رشد در شهر آمل می باشد

    نظرات