معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان، بازدید کرد


مرتضی دهقانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی و هیات همراه، صبح امروز ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰ ضمن بازدید از دستاورد شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان، با موانع و مشکلات موجود بر سر راه این شرکت ها آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ مرتضی دهقانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی و جمعی از همراهان، ضمن بازدید از شرکت های دانش بنیان احیا درمان پیشرفته، سامان دارو، پیمان خطوط شرق و آزمایشگاه هوشمندسازی و دیسپاچینگ، با مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه و کسب و کار شرکت ها آشنا شدند.

دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن تاکید بر پیشرفت توجه استانداری به شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی اذعان داشت: تاکنون شرکت های عضو پارک خراسان در چندین مرحله ثابت کرده اند که شایسته حمایت از جانب استان و حتی کشور هستند. چه بسا که در شرایط سخت دوران کرونا، شرکت هایی مانند احیا درمان با تولید ونتیلاتور و افزایش سقف تولید از ۵ عدد به ۴۰ عدد در روز، نشان از شایستگی نسل جوان و اهمیت حمایت از آن ها را می رساند.

در ادامه دکتر قنبری به معرفی کلی و آماری شرکت های عضو پارک در سطح استان پرداخت و از نظر جنبه علمی پارک و شرکت های عضو، پارک علم و فناوری خراسان را به عنوان دانشگاه دوم استان تلقی کرد.

وی با اشاره به حوزه ها و مراکز موجود در پارک علم و فناوری، به معرفی جامع خدمات پارک و تعاملات با سازمان فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری و شبکه سازی بین نهادها پرداخت.

همچنین، قنبری در تفسیر شعار پارک علم و فناوری خراسان (از طلوع ایده تا فتح بازار) به اهمیت رسیدن به بازار در گرو طلوع ایده پرداخت.

در پایان، مرتضی دهقانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت جامعه پارک علم و فناوری خراسان در حوزه هوشمند سازی، تجهیزات پزشکی و ...، تمایل خود در انجام هرچه بیشتر بازدید از شرکت های پارک و استفاده از توانمندی های جوانان کشور در سطح استان را اعلام کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات