انتخاب پارک قم به عنوان غرفه برتر نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری

انتخاب پارک قم به عنوان غرفه برتر نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری

انتخاب پارک قم به عنوان غرفه برتر نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار غرفه پارک قم با کسب امتیاز عالی در جمع غرفه های برتر و منتخب قرار گرفت.

در لوح تقدیری که از سوی جناب آقای دکتر نیسی دبیر ستاد ملی و جناب آقای دکتر باستی دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار به امضا رسید، پارک علم و فناوری استان قم بر اساس ارزیابی منطبق بر شاخص های کمیته اجرایی به عنوان یکی از غرفه های برتر این نمایشگاه انتخاب شد.
در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۹شرکت های فناور منتخب دانش گستر ایروانی( عضو امورموسسات)، نام آوران آفرینش فردا، کارآوران ره داد امید، سیستم های منابع انسانی سیمرغ( عضو مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی)، داروسازی گیاهی وشا دارو پارس، توسعه فناوران ویدا رایان داده، شفا تجهیز آتیه، نانو فیدار نیکان پارس(عضو مرکز رشد فنی و مهندسی) و افرا گستر یگانه( مرکز رشد کشاورزی) دستاوردهای خود را در روزهای مختلف نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه ارایه دادند.
پارک علم و فناوری استان قم برای آشنایی واحدهای فناور عضو پارک با آخرین دستاوردهای فناورانه کشور، در تاریخ ۲۴ آذرماه برای ۵۰ عضو فناور پارک تور فناوری برگزار کرد.
در این نمایشگاه دکتر زلفی گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه و دکتر وحیدی وزیر محترم کشور از غرفه پارک بازدید کردند و در جریان آخرین دستاوردهای پارک قرار گرفتند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات