استاندار خوزستان؛ کلیه فعالیت‌ها و صنایع از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند

استاندار خوزستان؛ کلیه فعالیت‌ها و صنایع از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند

استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با حضور در غرفه پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها گفت: در این راستا یک بخشنامه برای کلیه صنایع، فعالیت ها و شرکت ها ارسال کرده ایم تا از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به بهترین شکل استفاده شود.

دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز (۹ دی ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان اظهار کرد: توسعه در دنیا، مبتنی بر دانش است، باید تولیدات را مبتنی بر دانش کنیم.

وی افزود: این موضوع در دستور کار کشور و دولت قرار دارد و طبیعتا در استان خوزستان نیز این مسیر دنبال می شود تا بتوانیم شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را مورد حمایت قرار دهیم.

استاندار خوزستان گفت: به شرکت های مختلف توصیه می کنیم که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها استفاده کنند.

خلیلیان بیان کرد: در قسمتی از این نمایشگاه مشاهده شد که فن بازار وجود دارد و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها می توانند آن چیزی که از نظر دانش بنیان به آن دستیابی پیدا کرده را ارائه و بازاریابی کنند.

وی عنوان کرد: به نظر بنده این اقدام، خوب و یک نوآوری است تا ما بتوانیم ارتباط خوبی را در بین بخش صنعت، کشاورزی، فن بازار، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان به وجود بیاوریم.

استاندار خوزستان گفت: در این مسیر هر نوع حمایتی که نیاز باشد، دولت خودش را موظف می داند که از فن بازار ها، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان انجام دهد.

خلیلیان تصریح کرد: در این راستا، یک بخشنامه برای کلیه صنایع، فعالیت ها و شرکت ها ارسال کرده ایم تا از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به بهترین شکل استفاده شود.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات