نشست شرکت های تولیدکننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی در خراسان رضوی برگزار شد


نشست شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و شرکت های بازرگانی این حوزه، به همت اتحادیه تجهیزات پزشکی استان و انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور و با حضور پارک علم و فناوری خراسان، با هدف هم اندیشی و رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال زایی پایدار در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ در این نشست که عصر چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ و در محل هتل هما شماره ۲ مشهد برگزار شد، سخنرانان به ارائه ظرفیت های حوزه تجهیزات پزشکی پرداختند و لزوم تعاملات بیستر برای هم افزایی و ایجاد یک شبکه همکاری در کشور را مورد تاکید قرار دادند.
مهندس احمد مسلمی، رئیس انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور، دکتر مصباح، مدیرعامل شرکت تهران الکترویک، مهندس نائب، کارشناس مسئول تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان، مرتضی مقدم، رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی، حسین دلیری، معاون سرمایه گذاری دفتر ریاست جمهوری به عنوان میهمانان ویژه این نشست حضور داشتند.
مهندس سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان، یکی از سخنرانان این نشست بود که خلاصه ای از ظرفیت های پارک را درخصوص مجموعه شرکت های فناور و دانش بنیان، به ویژه درحوزه شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و فناوری های این حوزه ارائه نمود.
وی همچنین نوید عقد تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری خراسان و انجمن صنفی متخصصین تجیهرات پزشکی کشور و بازدیدی تخصصی از شرکت های توانمند پارک علم و فناوری خراسان در حوزه تجهیزات پزشکی را در آینده ای نزدیک داد.
شرکت های فناور و دانش بنیان پارک هم در این نشست حضور داشتند و ضمن معرفی دستاوردها، به تعامل و ارتباط با یکیدیگر پرداختند. مهندس علیزاده، مدیرعامل شرکت دایادانش هم یکی از یان شرکت ها بود که به بیان ظرفیت ها و دغدغه های این حوزه و شرکت پرداخت.
موضوع سرمایه گذاری در شرمت های دانش بینان کوچم در برنامه های آتی دنبال خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات