سه طرح نوآورانه مرکز منش با سرمایه گذاران مخاطره پذیر تفاهم نامه امضا کردند

سه طرح نوآورانه مرکز منش با سرمایه گذاران مخاطره پذیر تفاهم نامه امضا کردند

سه طرح نوآورانه مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه با سرمایه گذاران مخاطره پذیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، صاحبان ایده سه طرح نوآورانه منش پس از اتمام شش ماهه برنامه یاد شده و انجام مذاکرات ابتدایی با سرمایه گذاران و تحت نظارت پارک علم و فناری جهاد داشگاهی کرمانشاه تفاهم نامه های جداگانه ای با دو سرمایه گذار مخاطره پذیر منعقد کردند .

شرکت توسکا تجارت آریان با مدیریت محمد رضا شمشادی در نشست مربوط به امضا تفاهم نامه ها، یاد داشت تفاهم های جداگانه ای با عادل پرویزی صاحب ایده نوران و محمد عبدی صاحب ایده کارسازان هوشمند به امضا رساند .

احمد رضا پرویزی، مدیر استارت آپ استودیو نیز یادداشت تفاهم خود را با آرمین امیریان، صاحب ایده بهین و با نظارت دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه امضا کرد .

درجریان برگزاری سه فاز ترویجی،نوآوری و شتابدهی طرح منش، تعداد ۱۰ تیم به عنوان تیم های منتخب در مرکز نوآوری و شتابدهی منش پذیرش شدند و از بین تیم های یاد شده تعداد ۸ تیم وارد مذاکرات اولیه با چهار سرمایه گذار شدند که در نهایت از بین آنها سه تیم واجد شرایط مناسب همکاری با سرمایه گذار با دو سرمایه گذار مخاطره پذیر به توافق رسیدند .

شایان ذکر است، هدف از انعقاد تفاهم نامه های یاد شده ارائه تسهیلات و کمک های معنوی لازم به صاحبان ایده در جهت توسعه ایده خود در قالب یک کسب و کار جدید می باشد .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات