افراد می‌توانند کلیه ساختمان‌ها و مکان‌های خود را از طریق اینترنت کنترل کنند


مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا گفت: شرکت دنیای هوشمند آوا تولیدکننده نرم‌افزار و سخت‌افزار محصولات هوشمند است و توانسته محصولاتی هوشمند برای تجهیزات صنعتی و ساختمانی تولید کند.

مهدی شیدایی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان اظهار کرد: شرکت دنیای هوشمند آوا  متشکل از اعضای پرتلاش و بااستعدادی است که از سال ۸۸ در زمینه‌های نرم افزار و اپلیکیشن موبایل، مهندسی برق، تاسیسات مکانیکی، مهندسی الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع به فعالیت کرده اند. این شرکت در سال ۹۹ در  پارک علم و فناوری خراسان پذیرفته شد.

وی افزود: شرکت دنیای هوشمند آوا تولیدکننده نرم‌افزار و سخت‌افزار محصولات هوشمند است و توانسته محصولاتی هوشمند برای تجهیزات صنعتی و ساختمانی و مکان‌هایی همچون ساختمان‌های اداری، کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، برج های مسکونی، ساختمان های تجاری، گلخانه هوشمند، مانیتورینگ های صنعتی را طراحی، تجهیز، ساخت و اجرایی کند. مانیتورینگ دیتاسنترها که به اختصار DCIM شناخته می شود، یکی از جدید ترین دستاوردهای جدید این شرکت بوده که در نوع خود بی‌نظیراست.

مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا بیان کرد: تجهیزات ما این امکان را فراهم می‌آورند که افراد بتوانند کلیه ساختمان‌ها و مکان‌های خود را از طریق اینترنت کنترل کنند.

وی با بیان اینکه شرکت دنیای هوشمند آوا تجهیزاتی تولید کرده است که در مقابل رقبای خارجی همیشه حرفی برای گفتن دارد، گفت: خلا این تجهیزات در کشور به شدت احساس می‌شد و از طرفی ورود این تجهیزات  از خارج کشور ارز زیادی را از کشور خارج می‌کرد. این دلایل سبب شد تا در تولید این تجهیزات قدم اول را برداریم.

شیدائی تاکید کرد: ما تنها شرکتی هستیم که توانستیم شماره ثبت snmp را دریافت کنیم و این امر سبب شد تا نام شرکت در نرم افزارهای اورجینال شناخته شود و به راحتی صادرات انجام‌ دهیم. به عنوان مثال به کشور لهستان قطعاتی فرستاده‌ایم و در حال بازاریابی آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا اضافه کرد: همچنین ما توانستیم تجهیزات پیشرفته‌تر با مصرف انرژی کمتر تولید کنیم. مانند طراحی سنسور جدید برای اندازه‌گیری رطوبت خاک که این سنسور دارای مزایایی زیادی است. از جمله دوام در زیر خاک به مدت ده سال که بدون وجود برق می‌تواند کارایی داشته باشد، عمر باطری ده ساله است و پنج‌متر زیر خاک قرار می‌گیرد و به راحتی اطلاعات و پارامترهای رطوبت خاک را به گیرنده ارسال می‌کند.

شیدائی اضافه کرد: تاکنون اداره برق تهران، سازمان بازرسی کل کشور، دیتا سنتر بانک مسکن و دیتا سنتر افرانت، شهرداری‌ و دادگستری تهران از تجهیزات شرکت ما بهره برده‌اند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات