آئین رونمایی از کتاب زنانی از جنس باور خانم سمیه شبرو

خانم مهندس سمیه شبرو؛ بانوی توانمند لرستانی به عنوان یکی از بانوان فعال کشور شناخته شد.

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها و بزرگداشت مقام مادر و زن، با حضور جمعی از مدیران، مشاوران، فرهیختگان خدمات مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور وکارافرینان برتر حوزه اشتغال و بانوان منتخب کشوری از کتاب " زنانی از جنس باور " رونمایی شد.

در این کتاب دوجلدی به معرفی ۷۲ نفر از زنان موفق ایران که نقش ممتاز و برجسته ای در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اشتغال زائی داشته اند پرداخته شده است. برای نگارش این کتاب بیش از ۹ هزار زن موفق در حوزه های مختلف مورد تحقیق و مصاحبه قرار گرفته و از فعالیتهای آنان به صورت عینی بازدید شده است. این کتاب زندگی زنانی است که با وجود مشکلات و موانع زیاد با تکیه بر باور و توان خود توانسته اند به موفقیت های مهم دست یابند. این زنان عمدتا از افرادی هستند که برای سربلندی و اهتزاز پرچم کشور عزیزمان ایران، قدمهای مهمی را برداشته اند.

" خانم مهندس سمیه شبرو " مدیر عامل شرکت آیریک پردازش شبرو؛ از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بروجرد (وابسته به پارک علم و فناوری استان لرستان)؛ به عنوان یکی از بانوان فعال کشور در این کتاب معرفی شده اند .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات