با حکم وزیر علوم؛ رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان منصوب شد

با حکم وزیر علوم؛ رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، دکتر زلفی‌گل در این حکم، خطاب به رییس پارک علم و فناوری آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت رییس پارک علم و فناوری کردستان منصوب می‌شوید. امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان مستقر در پارک ایفا نمائید.

وزیر علوم در بخشی از این حکم، تعامل و همکاری با استانداری، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی؛ ایجاد زیرساخت مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار واحدهای فناور؛ مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه؛ توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجاد اشتغالزایی دانش بنیان را از اولویت‌های امور اجرایی در پارک های علم و فناوری برشمرده است.

دکتر زلفی‌گل در پایان این حکم آورده است: امید است با استعانت از خدای سبحان و درایت جنابعالی و همکاری و همراهی با سایر روسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و ارتقای عملکرد این حوزه ایفا نمایید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر خالد سعیدی» رئیس سابق پارک علم و فناوری کردستان در مدت تصدی این مسئولیت‌ قدردانی کرد. در این نامه آمده است:  از زحمات جنابعالی در دوران تصدی ریاست پارک علم و فناوری کردستان قدردانی می‌شود. بی شک همه مدیران در طول سال‌های متمادی پیش‌برنده اهداف نظام آموزش عالی کشور بوده است. تلاش‌های صادقانه شما و همکاران در خدمت به حوزه فناوری و نوآوری پیوسته ملحوظ نظر فرهیختگان و مشمول اجر اخروی خواهد بود.

دکتر حامد قادرزاده متولد سال ۱۳۴۶ در شهرستان سقز؛ دارای دکترای تخصصی اقتصاد کشاورزی است. وی دارای بیش از ۱۰۰ اثر پژوهشی در قالب مقالات علمی‌-پژوهشی، کنفرانس‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و گزارش‌های پژوهشی است. برخی از سوابق دکتر قادرزاده عبارتند از: عضو شوراهای پژوهشی مختلف استان کردستان، عضو شورای مرکزی آموزش و پرورش استان کردستان، موسس مرکز علمی کاربردی سقز، رییس کمیسیون اقتصاد و مدیریت استان کردستان در سال های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۰، رییس هیات مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان کردستان، کارشناس اقتصادی صدا و سیمای استان کردستان و برخی از رسانه‌های برون مرزی.
همچنین علایق پژوهشی دکتر قادرزاده عبارتند از: حوزه‌های اقتصادی – اجتماعی استان به ویژه بخش کشاورزی و صنایع وابسته، مباحث بازاریابی، مسایل بین بخشی اقتصاد در بخش‌‎های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات. وی از سال ۱۳۸۵ عضو هیات علمی گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه کردستان است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات