افتتاح دو پروژه ساختمانی شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان


دو پروژه ساختمانی شرکت های دانش بنیان آرشام صنعت توس و طراحان ماشین حجازیان، ظهر امروز ۱۴ بهمن ماه، با حضور استاندار خراسان رضوی در پارک علم و فناوری استان، افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ ساختمان شرکت آرشام صنعت توس فعال در حوزه تجهیزات پیشرفته صنایع دفاعی، تجهیزات حفاری پیشرفته وتجهیزات حفر کانال، به ارزش ۵ میلیارد تومان و شرکت طراحان ماشین حجازیان فعال در زمینه تجهیزات فراوری ومیکرونیزه کردن مواد معدنی، به ارزش ۳ میلیارد تومان، به دست یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، افتتاح شد.

استاندار خراسان رضوی در حشیه این مراسم اظهار کرد: به همت دستگاه های اجرایی و مردم، حدود ۱۲۰۹ پروژه در سراسر استان به ارزش ۶۴۰۰ میلیارد تومان، در بازه دهه فجر امسال آماده بهره برداری شده است که از نظر تعداد پروژه ها، استان خراسان رضوی در صدر کشور است.

وی افزود: این پروژه ها در رونق اقتصادی استان اهمیت بسزایی دارند و حوزه صنعت و معدن از لحاظ موضوعی، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

نظری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: عزم و اراده دولت بر این است که از شرکت های دانش بنیان، حمایت های جدی و موثر به عمل آید تا نوآوری مبتنی بر نیازهای جامعه، رونق گرفته و تبدیل به رشد هرچه بیشتر اقتصادی در استان و کشور شود.

شایان ذکر است ساختمان شرکت آرشام صنعت توس در زمینی به مساحت هزار مترمربع و زیربنای ششصد مترمربع، و همچنین شرکت طراحان ماشین حجازیان در زمینی به وسعت ۸۲۹ مترمربع و زیربنای ۵۹۱ مترمربع افتتاح و به بهره برداری رسید.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات