فروش محصول و جذب سرمایه‌گذار برای افزایش ظرفیت شرکت، هدف ما از حضور در نمایشگاه


حسن نوری در خصوص معرفی محصولات شرکت پارس تکین آهن دانش بنیه در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و فلزات، اظهار کرد: شرکت پارس تکین آهن دانش بنیه از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۹۷ در قالب یک کارگاه مشغول به فعالیت است. حدود یک سال و نیم است که محصول را به کیفیت نهایی و مرحله فروش رساندیم. با مجموعه‌های فولادسازی مختلفی مانند فولاد کامیاب و سایر ریختگری‌های شمش همکاری داشتیم.

مدیرعامل شرکت پارس تکین آهن دانش بنیه در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، تشریح کرد: محصول آهن اسفنجی، محصول جدیدی نیست اما مراحل تهیه و تولید آن نوین است. این محصول علاوه بر اینکه در مقایسه با نمونه‌های موجود در بازار از کیفیت بیشتری برخوردار است، با تغییر شکل ایجاد شده ظاهر دلپذیرتری بدست آورده است. در کنار فروش محصولات، فروش دانش فنی را در برنامه خود داریم. در سال گذشته موفق به فروش دانش‌فنی در ظرفیت‌های مختلف شدیم. درحال حاضر در مرحله جذب سرمایه و سرمایه‌گذار برای افزایش ظرفیت تولید هستیم.

فروش محصول و جذب سرمایه‌گذار برای افزایش ظرفیت شرکت جزو اهداف دیگر ما از حضور در نمایشگاه است

مدیرعامل شرکت پارس تکین آهن دانش‌بنیه گفت: نمایشگاه امسال به دلیل زمان‌بندی در بازه عصر کمی از میزان بازدیدکنندگان کاسته است. شاید اگر بازه زمانی مانند سال‌های گذشته از صبح تا عصر می‌بود، با بازدیدهای بیشتری مواجه می‌شدیم. با این وجود تا این لحظه استقبال نسبتا خوبی از نمایشگاه شده است. هدف ما از شرکت در نمایشگاه معرفی محصول و شناساندن آن به دیگران است. همچنین فروش محصول و جذب سرمایه‌گذار برای افزایش ظرفیت شرکت جزو اهداف دیگر ما از حضور در نمایشگاه است.

سید مهدی رحیم‌زاده، عضو هیات مدیره شرکت پارس تکین آهن دانش بنیه افزود: عمده فعالیت شرکت ما در زمینه تولید آهن اسفنجی است. طرح تولید آهن اسفنجی اختراع نوینی بود که توسط شرکت ما با حذف برخی از فرآیندهای تولید آهن اسفنجی بدست آمد.

وی افزود: تولید آهن اسفنجی در کشور محصول جدیدی نیست، اما نوع بدست آوردن آن را بومی سازه کرده و برخی از مراحل تولید آن را حذف کردیم. از جمله مهم‌ترین تغییرات انجام شده در این محصول می‌توان به حذف آب از روند تولید اشاره کرد. در بحث فرآیند تولید آهن اسفنجی مواد اولیه ما از دور ریزهای آهن، اکسید آهن و زغال‌سنگ است. در نهایت آهن اسفنجی تولید می‌شود که ماده اولیه تولید شمش آلومینیوم است. حدود پنج سال است که شرکت پارس تکین آهن دانش بنیه راه‌اندازی شده و تولیدات خود را از گرم به کیلو و در نهایت به فروش و سودآوری رساندیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات