شرکت طراحان ماشین حجازیان، تنها سازنده دستگاه‌های خردایش مواد معدنی در کشور


سیدحسین نبوی، مدیر بازرگانی شرکت طراحان ماشین حجازیان در حاشیه بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و متالورژی اظهار کرد: حوزه فعالیت شرکت ما در زمینه تولید خط کامل خردایش مواد معدنی است. در همین راستا ماشین آلات و تمام تجهیزات مرتبط با سنگ‌شکن‌ها را در دست ساخت داریم.

نبوی در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان گفت: دستگاه ریموند ویل (REYMOND WEIL) به صورت تخصصی در زمینه خردایش مواد معدنی، طراحی و تولید شده است. این دستگاه بحث خردایش را تا ابعاد میکرون انجام میدهد. شرکت ما اولین سازنده این دستگاه در ایران است. از جمله مزایای استفاده از دستگاه‌های ما نسبت به نمونه‌های مشابه آن‌، قیمت پایین و خدمات پس از فروش است. بسیاری از شرکت‌ها درحال حاضر با مشکلات قطعات یدکی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های خارجی مواجه هستند، درحالی که ما در هر لحظه امکان ارائه خدمات پس از فروش را داریم.

مدیر بازرگانی شرکت طراحان ماشین حجازیان ادامه داد: عمده مشتریان ما بخش خصوصی هستند. همچنین با کارخانه آجر آژند مشهد، آجر سفال سپهر اصفهان، کیان خاک ایرانیان، نیکو پاک اصفهان و واحدهای تولیدی بنتونیت خراسان جنوبی همکاری های خوبی داشته ایم.

وی در ادامه افزود: هدف ما از شرکت در نمایشگاه، معرفی شرکت و خدمات آن بود. انتظار ما از نمایشگاه خیلی بیشتر بود و متاسفانه به بازدهی که مدنظرمان بود نرسیدیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات