دو طرح رشد مقدماتی در پردیس فناوری جامع پارک خراسان پذیرش شد


جلسه شورای پردیس فناوری جامع پارک خراسان با حضور اعضای شورا و با هدف بررسی درخواست دو شرکت برای پذیرش در پردیس در روز یکشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری جامع؛ جلسه شورای پردیس فناوری جامع پارک خراسان با حضور اعضای شورا و با هدف بررسی درخواست دو شرکت برای پذیرش در پردیس در روز یکشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه برگزار شد.

این جلسه با ارایه شرکت رویان پیشرو نیکان طب با ایده محوری " تولید اکستندر سیمن دام و مدیریت تولیدمثل گله " شروع شد. محصول این شرکت زمان ماندگاری نمونه برای تلقیح را افزایش میدهد و مراکز پژوهشی و دانشگاه ها، دامداری های صنعتی و نیمه صنعتی و دامپزشک های متخصص تولیدمثل از جمله مشتریان آن هستند.

در بخش بعدی جلسه، طرح دوم با عنوان "طراحی و تولید تجهیزات زمین شناسی و ژئوفیزیک" ارایه شد. اصلی ترین تجهیزاتی که متقاضیان تابحال موفق به تولید آن شدند عبارت از کنداکتومتر، ژئوالکتریک و لرزه نگار دانهول است که در علم زمین شناسی و اندازه گیری خواص خاک کاربرد دارند. مجریان طرح هنوز شرکت خود را به ثبت نرساندند و فعلا با عنوان گروه تجهیزات ملی زمین فعالیت می کنند.

اعضای جلسه پس از شنیدن توضیحات هر طرح، سوالات خود را از ارایه دهندگان پرسیدند و در نهایت به پذیرش هر دو  طرح در دوره رشد مقدماتی رای مثبت دادند.

شایان ذکر است جلسه مذکور با توجه به شیوع فراگیر بیماری کرونا این جلسه به صورت مجازی برگزار شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات