رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه: ظرفیت "بُرج فناوری" کرمانشاه سال آینده تکمیل می شود

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه: ظرفیت "بُرج فناوری" کرمانشاه سال آینده تکمیل می شود

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اعلام اینکه ۲۸۸ واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان هستند، گفت: بخش قابل توجهی از این واحدها در محل برج فناوری مستقر می شوند و به نظر می رسد نیمه ابتدای سال آینده ظرفیت این برج تکمیل شود.
دکتر سیامک آزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حمایت پارک علم و فناوری استان از ۲۸۸ شرکت فناور و دانش بنیان گفت: از این تعداد ۳۸ شرکت به مرحله رشد یافتگی و پارکی رسیده اند.
وی افزود: امسال ۳۸ شرکت جدید جذب پارک علم و فناوری شده و تحت حمایت های پارک قرار گرفته اند.
رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۶۱ شرکت دانش بنیان در سطح استان، گفت: از این تعداد ۳۷ شرکت تحت حمایت پارک قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: تنها در سال جاری پنج شرکت دانش بنیان با تولید هشت محصول دانش بنیان جذب پارک شده و تحت حمایت های پارک قرار گرفته اند.
آزادی با اشاره به افزایش نیاز واحدهای تحت حمایت پارک به فضای کار و فعالیت گفت: در همین راستا در تلاشیم تا هرچه سریعتر طبقات برج فناوری کرمانشاه را برای تحویل به واحدها آماده کنیم.
وی افزود: در حال حاضر پنج طبقه برج به بهره برداری رسیده و تا پایان سال دو طبقه دیگر هم آماده بهره برداری می شود.
آزادی گفت: پیش بینی ما این است که نیمه اول سال آینده ظرفیت برج فناوری کرمانشاه برای استقرار واحدهای تحت حمایت تکمیل شود.
رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در ادامه ضمن تشریح برخی خدمات ارائه شده به واحدهای تحت حمایت پارک، همجواری واحدها در کنار سایر اجزاء اکوسیستم فناوری و نوآوری را مهم ترین مزیت و خدمت پارک برای واحدهای فناور عنوان کرد و افزود: این همجواری موجب هم افزایی و ارتباط موثر بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و در نهایت شکل گیری زنجیره توسعه فناوری های نوین در حوزه های مزیت دار استان می گردد.
آزادی با اشاره به استقرار اجزای مختلف اکوسیستم فناوری و نوآوری در برج فناوری کرمانشاه گفت: از جمله این اجزا می توان به صندوق های خطرپذیر، سرمایه گذاران، کارگزاران فناوری، شتابدهنده ها و... اشاره کرد.
وی افزود: تمامی افراد و تیم هایی که پس از پذیرش تحت حمایت پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند عملا عضو این اکوسیستم شده و از تمامی ظرفیت های موجود جهت تجاری سازی و ثروت آفرینی از ایده های نوآورانه خود بهره خواهند گرفت.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات