سند راهبردی علم و فناوری استان تا افق ۱۴۰۴ تدوین شد

سند راهبردی علم و فناوری استان تا افق ۱۴۰۴ تدوین شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر حامد رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از یکسال کار کارشناسی و بررسی‌های انجام شده، سند راهبردی پارک علم و فناوری استان تا افق ۱۴۰۴ با استفاده از اسناد بالادستی مانند سند جامع نقشه علمی کشور، راهبردها و اهداف کلان نقشه، شاخص‌های این مجموعه و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تدوین شده است؛ ضمن اینکه در تدوین این سند اهداف کلان توسعه استان نیز در نظر گرفته شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه برای تهیه این سند راهبردی، کار میدانی انجام شده است، گفت: عوامل درونی و بیرونی موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های این سند شناسایی و در نهایت ۲۰ برنامه اقدام به صورت کمی مشخص شد.

وی درباره برآوردهای اعتباری برای تحقق سند راهبردی پارک علم و فناوری گلستان افزود: در این سند هزینه نیروی انسانی، تعمیر و نگهداری، توسعه مراکز فناوری، حمایت‌های مالی، خدمات و لوازم مصرفی و همچنین توسعه اکوسیستم پارک در شهرستان‌ها دست‌کم به ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از آن از محل درآمدها و بخش دیگر از منابع دولتی تامین خواهد شد.

دکتر رضایی همچنین گفت: براساس این سند، توسعه فیزیکی ۲۵ هزار مترمربعی برای راه اندازی مراکز نوآوری و رشد پیش‌بینی شده است که می‌تواند زمینه استقرار ۱۷۰ واحد را به صورت همزمان در این مجموعه فراهم کند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات