اختتامیه رویداد ملی طراحی محصولات در چهار بخش فرش،کفش،مبلمان و بسته بندی زعفران برگزار شد


اختتامیه رویداد ملی طراحی محصولات در چهار بخش فرش،کفش،مبلمان و بسته بندی زعفران برگزار شد. در این رویداد ۱۰ طرح برتر و ۳ طراح برتر در هر بخش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز توسعه کسب و کار؛ در راستای حمایت پارک علم وفناوری خراسان از رویداد های استارتاپی، رویداد ملی طراحی محصولات در چهار بخش فرش، کفش، مبلمان و بسته بندی زعفران برگزار شد.

این رویداد در ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ با سخنرانی دکتر سیدایمان شریعتی، مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان و احسانی، معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی خراسان رضوی  و سلیمی، فعال در حوزه کفش آغاز شد.

در ادامه با برگزاری پنل گفت و گوی تخصصی پیرامون نقش طراحی محصول و بسته بندی در توسعه اقتصادی با حضور مهندس عبدالله احراری پژوهشگر و عضو انجمن علمی فرش ایران، محمد محمدی رئیس اتحادیه کفاشان، محمد مصطفوی مدیر ارشد شرکت زعفران مصطفوی، وحید روغنی مدیر عامل مبلمان سه گل سرخ و محمد باقر شکوری مدرس و مشاوره برندسازی و فعال حوزه طراحی و بسته بندی انجام شد.
شایان ذکر است در مراسم داوری این رویداد که در تاریخ ۱۱ اسفند ماه برگزار شد ۱۰ طرح منتخب و ۳ طراح برتر در هر بخش انتخاب شد و در مراسم اختتامیه از منتخبین رویداد تقدیر شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات