معاون وزیر علوم، استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی، از شرکت کاوش‌صنعت‌توس بازدید کردند


دکتر علی خیرالدین، معاون وزیر فناوری و نوآوری وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی از شرکت دانش‌بنیان کاوش صنعت توس، مستقر در پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی؛ در این بازدید که با حضور دکتر علی خیرالدین، معاون وزیر فناوری و نوآوری وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، دکتر امیررضا رجبی، رئیس سازمان صمت استان، دکتر رضا اقنوم، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی استان و دیگر مسئولین استانی، صبح ششم فروردین ماه برگزار شد، آخرین دستاوردهای شرکت دانش‌بنیان کاوش صعت توس، ارائه شد.

شرکت کاوش صنعت توس به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌ ساخت و تامین تجهیزات، قطعات و خدمات فنی مهندسی مورد نیاز صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور در پارک علم و فناوری خراسان فعال می‌باشد. این شرکت دارای رتبه‌ رسمی فناوری در حوزه‌ طراحی و ساخت تجهیزات صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی بوده و با تکیه بر توان اجرایی و سوابق روشن خود و نیز استفاده از نیروی کارآمد و مجموعه تجهیزات در اختیار، پاسخگوی بخشی از تقاضای صنعتی کشور در حوزه‌ تجهیزات مورد نیاز صنعت کشور می‌باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات