از تلاش و همراهی هیئت‌رئیسه و همکاران پارک در بازدید رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت، قدردانی کرد


دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در پایان روز بازدید رئیس جمهور و هیئت‌دولت از پارک و نمایشگاه دستاوردهای فناور و دانش‌بنیان، از اعضای هیات رئیسه و همکاران پارک در برگزاری شایسته میزبانی از رئیس جمهور و هیئت‌دولت در این پارک، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، در متن این مهم، چنین آمده است:

»مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ«

خدای را شاکریم که در بهین روزگاران بهار رستاخیز الهی و در ایامی که متنعم به سخنان گوهر بار رهبر معظم انقلاب "سال تولید – دانش بنیان – اشتغال زایی" نام گرفته است، میزبان بزرگانی بودیم که نام آشنایان وادی تلاش و ایثار و از خودگذشتگی برای اعتلای عظمت ایران پهناور اسلامی هستند.

سلام و خداقوت به یکایک اعضای هیات رئیسه و همکاران محترم در پارک و مجموعه سترگ علمی و فن آوری دارم

بدینوسیله مراتب قدردانی، تقدیر و تکریم خود را از آمادگی مطلوب، انسجام و انجام شایسته امور محوله و زحمات شما اعضای محترم هیات رئیسه و همکاران محترم پارک، اعلام میدارم.

از نگاه اینجانب حضور رئیس جمهور محترم و هیات دولت مردمی در پارک علم و فناوری خراسان به توفیق خداوند متعال آثار پر برکتی پر از خیری را به همراه خواهد داشت.

بحمدالله مراسم ارزشمند حضور ریاست محترم جمهوری و اعضاء همراه که هر کدام تاثیر بسزایی در راهبردهای علمی و نخبگانی کشور دارند در فضایی آکنده از وفاق و همدلی و آرامش و با رضایت نهایی میهمانان، نخبگان و مسئولین و بدون هیچ حاشیه و نکته امنیتی برگزار شد که از دستاوردهای همدلانه و حاکی از تلاشهای بی ادعا و ایثارگرانه یکایک شماست.

حقیقتاً در شروع فصلی جدید از کار و تلاش دست مریزاد باید گفت به همه این همت جهادگونه که با همدلی و همت بلندتان، دست در دست هم نهاده و تمام توان خویش را در شرایط کنونی برای زیست بوم فناوری استان به کار بستید و ماشین پرشتاب مجمعه گسترده پارک را بیش از پیش در مسیر صحیح پیشرفت قرار دادید.

این تلاش ارزشمند را امروز مشاهده کردم و دعای خیر، در تداوم خدمت به فناوران و نخبگانِ استان شامل همه ی شما عزیزان است.

مستدعی است مراتب قدردانی و تشکر اینجانب را به بهترین شکل به همه ی کارکنان همراهِ پارک ابلاغ بفرمایید.

اجرکم عندالله و جزاکم الله خیرا

مسعود میرزائی شهرابی



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات