تلاش طرفداران اوبر برای لغو ممنوعیت آن در لندن

تلاش طرفداران اوبر برای لغو ممنوعیت آن در لندن

در پی ممنوعیت فعالیت اوبر در لندن، این کمپانی از کاربران خود خواست برای لغو این ممنوعیت به حمایت کنندگان از اوبر بپیوندند.

به گزارش اکوسیستم، چندی پیش مجوز فعالیت شرکت اوبر در لندن لغو گردید، در پی این اقدام اوبر از کاربران خود در این شهر درخواست کرد که هر چه زودتر به حمایت کنندگان این شرکت بپیوندند و امضای خود برای لغو این ممنوعیت را خطاب به صدیق خان شهردار لندن را در وب‌سایت Change.org ثبت کنند. تا کنون مجموع این امضاها به بیش از 600 هزار امضا رسیده که این رقم در سال 2017 میلادی در انگلستان بی سابقه بوده است.

تام الویج (Tom Elvidge) مدیر شرکت اوبر در لندن ایمیلی را به مشتریان ارسال کرده و در آن گفته: ما اطلاع داریم که تا چه میزان شهروندان لندن از این تصمیم تعجب کرده‌اند. وی اضافه کرد که با ممنوعیت اپلیکیشن اوبر، شهردار و شرکت حمل و نقل لندن، به جمع محدودی پیوستند که قصد دارند انتخاب مشتریان را محدود کنند. بر طبقه گفته های الویج، این شرکت شکایتی را به زودی در دادگاه تنظیم خواهد نمود.

دارا خسروشاهی مدیرعامل ایرانی الاصل اوبر که به تازگی به این سمت منصوب شده، در نامه‌ای خطاب به کارمندان شرکت نوشت: این تصمیم در کشوری که شرکت اوبر به عنوان یک پیشرو مسیرهای دسترسی ویلچیر و خودروهای الکتریکی را در آن افزایش می‌دهد، بسیار مایوس کننده به نظر می‌رسد. این ممنوعیت بالغ بر 40 هزار راننده و 3.5 میلیون نفر از مشتریان اوبر در لندن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اعتقاد مسئولین سازمان حمل و نقل لندن بر این است که فعالیت این شرکت از شفافیت مورد نیاز برخودار نیست.

    نظرات