ارائه توانمندی‌های شرکت‌های خلاق در حوزه اقتصاد و فرهنگ

ارائه توانمندی‌های شرکت‌های خلاق در حوزه اقتصاد و فرهنگ

ارائه توانمندی‌های شرکت‌های خلاق در حوزه اقتصاد و فرهنگ

thum-dc۱eb۲۶cdd۲۵۲f۲c۸۵۱-۴۶۵۳ ۱۱۶۵۶۴ به منظور حمایت از حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان، نمایشگاه بین المللی صنایع خلاق در تاریخ ۲۹ آذر الی ۱ دی ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ محمدرضا امامی، مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان با تاکید بر حضور شرکت های خلاق خبر داد: با توافق انجام شده با شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، شرکت سامان گستر اصفهان به عنوان مجری اولین نمایشگاه بین المللی صنایع خلاق انتخاب شد و طی فراخوانی از موسسات و نهادهای مرتبط دعوت به مشارکت در این رویداد مهم اقتصادی، فرهنگی شدند.

امامی افزود: بر اساس تعاریف سازمان جهانی یونسکو، صنایع خلاق مجموعه ای متنوع از صنایع شامل: گردشگری، صنایع دستی، طراحی مد و لباس، طراحی و معماری، بازی های رایانه ای، سینما و انیمیشن، گرافیک، هنرهای تجسمی، تبلیغات دیجیتال، غذاهای بومی و ... است،  که افراد حقیقی و حقوقی فعال در این حوزه ها می توانند در این نمایشگاه به ارایه توانمندی های خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان بیان کرد: : از ویژگی های صنایع خلاق می توان به رشد سریع و نوآوری، اتکا به استعداد انسانی، خلاقیت، سرعت انتقال بالا، روزآمد شدن و قدرت انتقال پیام فرهنگی اشاره کرد.

امامی، گفت: در شرایط فعلی که به دلیل تغییر اقلیم و خشکسالی و آلودگی های مختلف زیست محیطی، امکان توسعه صنایع بزرگ و آلاینده و جود ندارد، صنایع خلاق بهترین بستر برای رونق کسب و کار، ایجاد اشتغال از طریق صنایع پاک و غیرآلاینده محسوب می شود و آینده اقتصاد کشور در گرو توسعه اینگونه صنایع خواهد بود.

وی تصریح داشت: از آنجا که این نمایشگاه با چنین تنوع موضوعی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد؛ لزوم حمایت نهادهای دولتی و بخش خصوصی فعال در این موضوعات بسیار احساس می شود.
لازم به ذکر است؛ که شرکتهای خلاق می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۲۰ میلیون ریال جهت اخذ غرفه در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد یک مرکز رشد در شهر مشهد می باشد

      نظرات