برپایی INOTEX Pitch ، رقابت استارت‌آپ های برتر استان در پارک علم و فناوری گیلان

برپایی INOTEX Pitch ، رقابت استارت‌آپ های برتر استان در پارک علم و فناوری گیلان

در ۱۹ خرداد ماه امسال شاهد برپایی هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX ۲۰۱۹ درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خواهیم بود. و یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه ، برگزاری رقابت بین استارتاپ ها می‌باشد.

یک بخش جذاب در نمایشگاه های نوآوری در دنیا، رقابت استارتاپ ها در قالب مسابقه ای است که در آن ضمن حضور داوران برای امتیازدهی، سرمایه گذاران نیز حضور دارند تا بتوانند فرصتهای مناسب را شناسایی کنند و با آنها به مذاکره بپردازند.

یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه برگزاری رقابت بین استارت آپ‌های برتر استانی با نام اینوتکس پیچ INOTEX Pitch می باشد که مقرر است قبل از تاریخ فوق در ۶ شهر مختلف کشور از جمله شهر رشت برگزار گردد.

رویداد اینوتکس پیچ رشت در روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ با حمایت پارک علم و فناوری گیلان در تالار اجتماعات این سازمان برگزار خواهد شد.

در این رویداد نمایندگانی از سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله: دانشگاه گیلان ، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، صدا و سیمای استان گیلان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، دانشگاه پیام نور استان گیلان، مدیریت شعب بانک انصار استان گیلان و فرمانداران محترم شهرستان‌های استان، حضور خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات