حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای حضور استارتاپ‌های برتر الکامپ در جیتکس 2017

حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای حضور استارتاپ‌های برتر الکامپ در جیتکس 2017

با حمایت سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای کشور، استارتاپ‌های برگزیده در نمایشگاه الکامپ 23 در نمایشگاه جیتکس 2017 حضور خواهند داشت.

به گزارش اکوسیستم، استارتاپ‌های تحلیل ارتباط برنا، موزرا، کامنت ماینر که رتبه‌های اول تا سوم را در الکام استارز 96 به خود اختصاص داده بودند و همچنین استارتاپ‌های کیف پول شخصی نیو، پونز، اسمارت وای فای، فیدار، لینکپ و باشگاه فرهنگی شباویز با حمایت سازمان در نمایشگاه جیتکس 2017 حضور خواهند داشت.

استارتاپ‌های ایرانی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت در زمینه‌های ابزارهای آنلاین، رسانه‌های دیجیتال، فین تک، زیرساخت شبکه، بازاریابی دیجیتال، اینترنت اشیا و آموزش و پرورش فعالیت دارند، علاقمندان می‌توانند در سالن زعبیل نمایشگاه جیتکس از غرفه نمایندگان ایرانی بازدید کنند.

برای دومین سال است که سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، استارتاپ‌های برگزیده در نمایشگاه الکام استارز را به یک رویداد بین المللی اعزام می‌کند. هدف از اینکار آشنایی کسب و کارهای نوپای ایرانی را با بازارهای جهانی، فرصت یافتن سرمایه گذار خارجی و دست یافتن به عرصه‌های بین المللی است.

سال گذشته نیز 10 استارتاپ برتر الکام استارز 95 با حمایت سازمان به نمایشگاه سبیت 2017 که فروردین ماه سال جاری برگزار شد، اعزام شدند و امسال نیز برندگان الکام استارز 96 به عنوان جایزه در جیتکس 2017 حضور می‌یابند.

سی و هفتمین دوره نمایشگاه و هفته فناوری جیتکس 2017 از تاریخ 16 تا 20 مهر ماه سال جاری (هشتم تا دوازدهم اکتبر) برگزار می‌گردد.

    نظرات