برگزاری رویدادی با هدف جذب سرمایه در حوزه‌ی دانش بنیان

برگزاری رویدادی با هدف جذب سرمایه در حوزه‌ی دانش بنیان

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فن‌بازار ملی ایران، اولین دوره از رویدادهای Tech Deal با رویکرد ترغیب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع به کسب و کارهای دانش بنیان بومی در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، نخستین دوره از رویدادهای Tech Deal با هدف معرفی کردن ایده‌ها و طرح های فناورانه در زمینه‌ی تجهیزات پزشکی و فناوری‌های پیشرفته به منظور جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری روی این طرح‌ها با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق تهران، مرکز فن بازار ملی ایران و شرکت توسعه ارتباطات بازار شریف به عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری در طی یک روز برگزار می‌شود.

فراهم کردن بستری برای تعامل صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران

این رویداد سبب می‌شود تا سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مرتبط نیز به منظور حضور در این رویداد با یکدیگر مذاکرات و نشست‌هایی را داشته باشند که این امرعلاوه بر ارائه توانمندی‌های آنان، باعث فراهم شدن زمینه رشد و توسعه کسب و کارهای فناور و دانش‌بنیان در عرصه صنعت نیز می‌شود. در رویداد Tech Deal سرمایه گذاران و صاحبین صنایع با کسب وکارهای دانش بنیان در حوزه‌ی کاری خود که به دست فعالان فناور خلاق و نوآور بومی به وجود آمده‌اند، آشنا خواهند شد.

علاوه بر شرکت فناوران و صاحبان ایده‌های نوآورانه در این رویداد برای عرضه‌ی دستاوردها و ایده‌های خود، صنعتگران و صاحبان کسب و کارهای گوناگون، شرکت‌های سرمایه گذاری، مشتریان بالقوه اختراعات و نیز هیئت داوران که شامل خبرنگاران برگزیده‌ هر حوزه‌ می‌باشند نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

در رویداد Tech Deal دو پنل تخصصی با هدف آشنایی صاحبان ایده و کسب و کارها با حوزه‌های حائز اهمیت در فناوری اشاره کرد. پانل تخصصی تجهیزات پزشکی از ساعت 9الی 12 و نانو فناوری نیز از ساعت 14الی 17برگزار خواهند شد

مهمترین وجه تمایز این رویداد با دیگر رویدادهای مشابه در استفاده از داوران خبره در هر زمینه‌ی صنعتی به منظور ارزیابی ایده‌ها و راستی آزمایی ایشان در روز رویداد است.

رویداد Tech deal در تاریح چهارشنبه 26مهر ماه سال جاری با معرفی ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای فناور، برگزاری پانل‌های تخصصی و نشست‌های مذاکره میان صاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.

    نظرات