کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال در کشور توانمند شدند

کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال در کشور توانمند شدند

ستادهای ۱۱ گانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با حمایت از برگزاری برخی از این رویداهای فناورانه سهم خود از توسعه کسب و کارهای نوپا را می پردازند. حمایت‌های مادی و معنوی که به این رویدادها وجهه‌ای دولتی و رسمی‌تر می‌دهد.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از ستادهایی است که با ورود به این رویدادها از برگزارکنندگان جوانشان حمایت می‌کند. این ستاد که با هدف استفاده از ظرفیت‌های موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای رفع بخشی از چالش‌ها و نیازهای موجود در حوزه اقتصادی مبتنی بر فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات است شکل گرفته است.

حمایت از ۲۶ بوت‌کمپ مرتبط با حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از جمله اقدامات این ستاد است. بوت کمپ‌هایی با موضوع هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی اندروید، بلاکچین، اینترنت اشیاء، برنامه‌نویسی وب، دیجیتال مارکتینگ و غیره که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویدادهای فناورانه علاقه مندان، فارغ‌التحصیلان، دانش‌جویان و فعالان حوزه‌های دانشی با شرکت در یک کمپ آموزشی و تجربی در محیطی کاملا واقعی روش‌های توسعه کسب و کار را می آموزند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳

اخبار مرتبط:

بوت کمپ برنامه نویسی اندروید برگزار می شود

بوت‌کمپ‌های برنامه نویسی وب برگزار می‌گردد

بوت کمپ تخصصی دیجیتال مارکتینگ از ۲۶ دی ماه کار خود را آغار می کند

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات