چرا کد نویسان استارت آپی نیاز به دانستن زبان و فریم ورک برنامه نویسی روبی دارند؟

چرا کد نویسان استارت آپی نیاز به دانستن زبان و فریم ورک برنامه نویسی روبی دارند؟

بسیاری از برنامه نویسان در حال حاضر به فکر راه اندازی استارتاپ های مختلف هستند. اما برای راه اندازی یک استارتاپ توسط یه برنامه نویس داشتن یکسری از دانش ها لازم و ضروری است. یکی از دانش هایی که کارشناسان دانستن آن را برای برنامه نویسان استارتاپی واجب می دانند، تسلط کافی برای برنامه نویسی در فریم ورک روبی است.

به گزارش اکوسیستم، گاهی اوقات داشتن دانش کافی برای راه اندازی یک استارتاپ می تواند به دارنده آن کمک کند تا در صدر سایر شرکت ها و یا استارتاپ های فعال در ان زمینه حرکت کند. یکی از این دانش ها دانستن زبان های به روز برنامه نویسی و  نحوه کد نویسی با آن ها است. در واقع استارتاپ های فعال در حوزه برنامه نویسی و یا آن دسته از استارتاپ هایی که برای تولید محصول به برنامه نویسی نیاز دارند می توانند محصولات و یا برنامه های خود را به به روز ترین زبان های برنامه نویسی و یا با استفاده از آخرین اپلیکیشن ها و فریم ورک های به روز دنیا کد نویسی کنند تا بتوانند مطابق با نیازهای روز جامعه و هم گام با آخرین تحولات در این زمینه حرکت کنند.

یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای آن دسته از استارتاپ هایی که محصولات تحت وب ارائه می دهند، اپلیکیشن و فریم ورک روبی است. روبی از جمله فریم مورک هایی است که در آن کد نویس با مجموعه ای تگ ها سر و کار دارد و دانستن هر کدام از این تگ ها و نحوه استفاده از آن می تواند به برنامه نویسدر استفاده بهینه از آن ها کمک کند.

از جمله مزایای استفاده از این فریم ورک انجام پروژه های مختلف است. یکی از اهداف توسعه دهندگان این فریم ورک برای طراحی ان ایجاد یک فریم ورک پر سرعت و در عین حال ساده برای انجام پروژه های مختلف تحت وب است. توسعه دهندگان پروژه های  تحت وب که به روبی آشنایی دارند آن را به عنوان یکی از فریم ورک های کم هزینه و بسیار کاربردی برای انجام پروژه های تحت وب می دانند.

زبان برنامه نویسی استفاده شده در فریم ورک روبی بسیار قوی، ساده و قابل استفاده در اکثر فریم ورک ها است. روبی یکی از زبان های برنامه نویسی کد باز است که دارای ساختاری شبیه به سایر زبان های برنامه نویسی روز دنیا است و این به آن معنی است که اگر توسعه دهندگان با این زبان آشنایی داشته باشند به راحتی می توانند با استفاده از این زبان و فریم ورک پلاگین هایی را طراحی کنند که قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل ها را دارد. از طرفی قابلیت های این زبان برنامه نویسی بسیار بالا است و توسعه دهندگان به مجموعه متنوع یاز ابزار های مختلف برای انجام پروژه های خود دسترسی خواهند داشت.

بسیاری از استارتاپ های فعال در حوزه کد نویسی از روبی به عنوان یک فریم ورک مناسب برای تولید محصول استفاده می کنند. در واقع روبی از جمله فریم ورک هایی است که در هر به روز رسانی سعی شده است تا به آخرین نیاز های بازار و توسعه دهندگان توجه شود.

علاقه مندان به یادگیری روبی می توانند از طریق سایت های مختلف آموزشی دانش لازم و کافی را برای استفاده از این فریم ورک و زبان برنامه نویسی کسب کنند.

    نظرات