امکان انتقال وجه برای کاربران فیسبوک مسنجر

امکان انتقال وجه برای کاربران فیسبوک مسنجر

کاربران اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک (فیسبوک مسنجر) از این به بعد می‌توانند با استفاده از درگاه خدمات پرداخت الکترونیکی پی پال پول جابجا کنند.

به گزارش اکوسیستم، آن دسته از کاربرانی که دارای حساب کاربری در درگاه خدمات پرداخت اینترنتی پی پال باشند، می‌توانند از طریق فیسبوک مسنجر به تبادل پول بپردازند. بدین ترتیب کاربرانی که هم در فیسبوک مسنجر و هم در پی پال، حساب کاربری دارند، می‌توانند در موقع لزوم برای دیگران وجه ارسال کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر فقط آن دسته از کاربرانی که در آمریکا ساکن هستند قادر به استفاده از این خدمات می‌باشند.

استفاده از این خدمات به سادگی امکانپذیر است، کافیست کاربر روی دکمه آبی رنگ ضربه زده و در ادامه دکمه پرداخت سبز رنگ را کلیک کند و گزینه پی پال را به عنوان منبع پرداخت پول انتخاب نماید.

هم اکنون تعداد کاربران این اپلیکیشن 1/2 میلیارد نفر است، از اینرو اضافه شدن این قابلیت می‌تواند باعث محبوبیت هر چه بیشتر فیسبوک مسنجر شود. البته شرکت فیسبوک در سال 2015 امکان پرداخت پول از طریق کارت‌های اعتباری را برای کاربران فراهم کرده بود و اکنون گامی دیگر در این مسیر برداشته است. از دیگر خدمات مالی که در دسترس کاربران پیام رسان فیسبوک قرار دارد، ارسال گروهی پول برای عده‌ای از افراد است.

    نظرات