پیش ثبت نام رانندگان، اقدام دیگری از اسنپ برای افزایش امنیت

پیش ثبت نام رانندگان، اقدام دیگری از اسنپ برای افزایش امنیت

امکان پیش ثبت نام به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شد، این قابلیت جزو وعده‌های شهرام شاهکار (مدیراجرایی اسنپ) است.

به گزارش اکوسیستم، شهرام شاهکار وعده داده بود که به‌ زودی فرآیند ثبت نام هم‌راهان (رانندگان اسنپ) متحول خواهد شد. بعد از آنکه بطور موقت بازاریابان میدانی غیرفعال شدند و چگونگی فعالیت آنها اصلاح شد، این دومین اقدام اسنپ در راستای افزایش امنیت است.

به منظور پیش ثبت نام ابتدا باید اپلیکیشن اسنپ رانندگان را دانلود شود. پس از دانلود و نصب، متقاضیان همکاری با اسنپ باید آن را اجرا کنند. در قسمت پایین صفحه اول اپلیکیشن، گزینه آیا مایلید راننده اسنپ باشید؟ وجود دارد، این همان مرحله پیش ثبت نام رانندگان است که اسنپ اعلام کرده بود.

مرحله اول، پیش ثبت نام

با انتخاب گزینه آیا مایلید راننده اسنپ باشید؟ یک صفحه جدید باز خواهد شد که در حقیقت فرم ثبت نام است. با تکمیل این فرم، درخواست پیوستن به ناوگان اسنپ ثبت‌ می‌شود. در این فرم ثبت نام، اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی و سایر اطلاعات هویتی باید وارد گردد.

در بخش بعدی سایر اطلاعات از جمله شهر محل سکونت، تلفن، کدپستی و ... باید وارد شود و سپس گزینه تایید انتخاب گردد. در صفحه جدید پیغام اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد، نمایش داده می‌شود. در این صفحه یک کد QR وجود دارد که بالای آن نوشته شده است جهت مشاهده و تایید مشخصات راننده کد زیر را اسکن نمایید. اکنون متقاضی وارد مرحله دوم شده است و باید صبر کند تا از طرف اسنپ با او تماس بگیرند.

مرحله دوم، تطبیق اطلاعات

تماس اسنپ با متقاضی، به معنی ورود به مرحله دوم است. در این مرحله کارشناس اسنپ، اطلاعاتی که در اپلیکیشن ثبت شده است را با اطلاعات شناسنامه‌ای تطبیق می‌دهد. پس از مطابقت دادن اطلاعات فردی، نوبت به اطلاعات ثبت شده در مورد خودرو می‌رسد، خودرو از لحاظ فنی بررسی می‌گردد و اطلاعات با کارت خودرو مطابقت داده می‌شود.

مرحله سوم، احراز هویت نهایی و فعالسازی

در صورت مطابقت مدارک با اطلاعاتی که در اپلیکیشن ثبت شده بود، مرحله سوم آغاز می‌شود. در این مرحله که به تازگی به فرآیند جذب راننده در اسنپ اضافه شده است، یک تیم مسئول بررسی و احراز هویت فرد و خودرو هستند. در صورتی که متقاضی این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد، می‌تواند در ناوگان اسنپ مشغول به فعالیت شود.

    نظرات