راههایی برای افزایش شانس پذیرش محصول جدید در بازار
کارآفرینان، همراه در تلاش هستند تا با استفاده از آخرین تکنولوژی، نیازهای پنهان مردم را برطرف کنند. محصولات قدیمی نمیتوانند نیازهای فعلی بازار را تامین کنند اما از طرفی محصولات جدید نیز اگر به درستی به مشتری معرفی نشوند، شانسی برای پذیرش ندارند. بهعنوان مثال چرخ ابزاری بود که در گذشته برای حرکت درشکهها استفاده میشد. این محصول به مرور زمان توسعه پیدا کرد و امروزه یکی از کلیدیترین اجزای انواع وسایل نقلیهی پیشرفته از جمله ماشینهای الکتریکی است. یا بهعنوان مثال شرکت تایل ( Tile ) توانست راهحلی ساده برای یک معضل جهانی یعنی جا گذاشتن یا فراموش کردن کلیدها، تلفن همراه و سایر وسایل شخصی پیدا کند. دستگاههای بلوتوث این شرکت در طول زمان توسعه پیدا کردند و امروزه در قفسههای فروشگاه بهصورت جداگانه یا بهعنوان بخشی از محصول سایر شرکتها به فروش میرسند. دلیل موفقیت تایل چه بود؟ اینکه توانست از یک سختافزار ساده برای حل مشکلی ...
متن کامل خبر در سایت زومیت
نظرات