اپلیکیشن بسپار، تحولی در ارائه خدمات کارواش در کشور

اپلیکیشن بسپار، تحولی در ارائه خدمات کارواش در کشور

حوزه خدمات کارواش به دلایل مختلف از جمله مصرف زیاد آب، عدم کیفیت خدمات ارائه شده و چگونگی برخورد فعالین این حوزه، نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است. در همین راستا سرویس درخواست آنلاین کارواش بسپار با هدف بهبود ارائه خدمات در این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش اکوسیستم، طی چند سال گذشته موضوع کیفیت مناسب در حوزه خدمات، یکی از بحث‌های مهم در فضای کسب و کار بوده است؛ مشتریان این حوزه معمولا از نبود شفافیت در کسب وکارهای خدماتی ناراضی هستند. با گسترش روز افزون کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در کشورمان که منجر به ارائه خدمات با کیفیت بهتر شده است، مشتریان نیز انتظارات بیشتری پیدا کرده‌اند و خواستار شفافیت، کیفیت و سرعت بیشتری در ارائه خدمات شده‌اند.

همانطور که گفته شد یکی از این حوزه‌ها مربوط به خدمات کارواش است، کیفیت خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود به طور معمول بالا نیست و این موضوع همواره نارضایتی مشتریان را به دنبال دارد؛ اما اکنون اپلیکیشن بسپار می‌تواند موجبات رضایت آنان را فراهم کند.

اپلیکیشن کارواش آنلاین بسپار

بسپار یک سرویس درخواست آنلاین کارواش است که این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در مکان و زمان مورد نظر مشتری ارائه می‌دهد. سرویس مذکور از بروزترین فناوری‌های موجود استفاده می‌کند که نه تنها موجب اثر بخشی بهتر شده است، بلکه در مصرف آب نیز صرفه جوی می‌شود.

فرآیند درخواست آنلاین سرویس کارواش توسط اپلیکیشن بسپار، بسیار آسان است. پس از اجرای این برنامه، از شما درخواست می‌شود تا شماره تلفن خود را جهت ورود به محیط برنامه وارد کنید. به منظور ثبت سفارش، باید محل خودروی خود را روی نقشه مشخص کنید؛ در صورت تمایل به جستجو می‌توانید از آیکونی که به شکل ذره بین است، استفاده کنید یا با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به موقعیت مکانی فعلی خود روی نقشه دسترسی داشته باشید. بعد از آنکه محل خودرو را تعیین کردید، از شما درخواست می‌شود که پلاک ماشین و توضیحات مربوط به آن را وارد کنید. در مرحله بعد، نوبت به تعیین نوع خودرو می‌رسد.

اپلیکیشن کارواش آنلاین بسپار

برنامه بسپار شامل سه سرویس کارواش مختلف است، شما می‌توانید به توضیحات کامل و قیمت تمام سرویس‌ها دسترسی داشته باشید و سپس سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آنکه سرویس کارواش دلخواه خود را انتخاب کردید، باید زمان مورد نظر جهت دریافت خدمات کارواش را نیز تعیین کنید.

با استفاده از سرویس آنلاین کارواش بسپار، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کارواش نخواهید داشت؛ از اینرو می‌توانید زمانی را که از خودروی خود استفاده نمی‌کنید، برای دریافت خدمات کارواش در نظر بگیرید.

اپلیکیشن کارواش آنلاین بسپار

در ادامه فاکتور هزینه به همراه تمام اطلاعات نمایش داده می‌شود. برنامه بسپار این امکان را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند هزینه خدمات را به صورت آنلاین یا حضوری پرداخت کنند. پس از تایید نهایی درخواست، خدمات مورد نظر خود را در زمان و مکان مشخص شده دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن کارواش آنلاین بسپار

می‌توانید نسخه اندروید اپلیکیشن بسپار را از کافه بازار و وب‌سایت این شرکت دانلود کنید. برای دانلود اپلیکیشن از طریق گوگل پلی از این لینک می‌توانید استفاده نمایید و برای دانلود از طریق وب‌سایت بسپار نیز از این لینک اقدام کنید.

    نظرات