یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور 110 استارتاپ برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور 110 استارتاپ برگزار می شود

حمید ضیایی پرور (قائم مقام یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال) اعلام کرد که این رویداد با حضور 110 استارتاپ برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، ضیایی پرور گفت: پیش بینی می‌کردیم 150 استارتاپ در این نمایشگاه حضور داشته باشند و تا کنون حضور 110 موسسه و شرکت نهایی شده است.

وی در ادامه افزود: برای این دوره از نمایشگاه فضایی به وسعت 7000 مترمربع در نظر گرفته شده است، یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)  برگزار می‌شود.

معاون فرهنگ سازی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بالغ بر 300 غرفه و در صحن اصلی شبستان مصلای امام (ره) برپا می‌شود.

ضیایی پرور با اشاره به اینکه نمایندگان موسسات و استارتاپ‌های شرکت کننده در این نمایشگاه از 17 آبان ماه غرفه سازی را شروع کرده‌اند، گفت: طبق اعلام قبلی، ساخت و تجهیز غرفه‌ها باید تا روز جمعه قبل از افتتاحیه به پایان برسد، به همین دلیل کارها به سرعت در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به پیش بینی برگزاری 80 کارگاه با عناوین رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی، از ثبت و اعلام 113 کارگاه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های واصله، پیش بینی می‌کنیم که بتوانیم 120 کارگاه آموزشی را در این نمایشگاه داشته باشیم.

به گفته قائم مقام نمایشگاه رسانه های دیجیتال، درخواست‌هایی نیز مبنی بر افزایش تعداد نشست‌ها و کلاس‌های مشابه دریافت کرده‌ایم، ولی تعداد نهایی کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود فقط 120 کارگاه است.

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 20 آبان ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت یک هفته تا 26 آبان پذیرای علاقمندان خواهد بود.

    نظرات