اعزام 22 شرکت دانش بنیان به هجدهمین نمایشگاه CHTF شنزن چین

اعزام 22 شرکت دانش بنیان به هجدهمین نمایشگاه CHTF شنزن چین

برای سومین سال متوالی هیاتی متشکل از 22 شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نمایشگاه CHTF 2017 شنزن چین اعزام شدند.

به گزارش اکوسیستم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسـعه صادرات و همکاری‌های علمی و فناوری شرکت‌های دانش بنیان در سطح بین‌المللی برای سومین سال متوالی است که هیاتی از شرکت‌های دانش بنیان را به این نمایشگاه اعزام می‌کند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی CHTF که امروز در شهر شنزن چین آغاز به کار کرد تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت. نمایشگاه CHTF شنزن شامل تبادل دستاوردها، معرفی محصولات، برگزاری نشست‌های تجاری، مطرح کردن پروژه‌ها و همکاری‌ها و تمرکز بر فناوری‌های پیشرفته در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات پیشرفته، انرژی‌های نو، حفاظت از محیط ‌زیست و غیره می‌شود.

به منظور حضور هرچه مفید‌تر هیات اعزامی به چین اقداماتی نیز صورت گرفته است از جمله تخصیص فضایی به وسعت 36 مترمربع به منظور ارائه دستاوردهای 6 شرکت و اعزام هیاتی متشکل از 16 شرکت دانش بنیان فعال در زمینه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، رباتیک، برق و مخابرات، تجهیزات پیشرفته و نانو برای ارائه دستاوردها و رصد فناوری، برنامه ریزی بازدید از شرکت HUAWEI و برگزاری نشست با عنوان همکاری‌های تجاری و فرصت‌های سرمایه گذاری ایران در حاشیه نمایشگاه.

    نظرات