توسط یک شرکت فناور پارک علم و فناوری البرز؛ داروی گیاهی برای درمان آفت دهان به تولید انبوه رسید

توسط یک شرکت فناور پارک علم و فناوری البرز؛ داروی گیاهی برای درمان آفت دهان به تولید انبوه رسید

شرکت نبید داروی ایرانیان، یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز موفق شد داروی گیاهی برای درمان آفت دهان بعد از ده سال تحقیق، آزمایش های بالینی و ثبت اختراع آن در کشور، به تولید انبوه برساند .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مدیرعامل شرکت نبید داروی ایرانیان با اعلام این خبر گفت: نبید دارو داروی گیاهی منحصر به فردی است که با خاصیت ضد التهاب و تورم و ضد عفونی کننده و ضد درد و درمان کننده انواع زخم دهان و زبان است و برای به نتیجه رسیدن آن ده سال کار و تلاش و آزمایش بالینی صورت گرفته است .
محمد کابلی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۹ به آزمایش و تولید این دارو اقدام کردیم افزود: در ترکیب این فرآورده از چندین نوع گیاه دارویی استفاده شده که پس از تهیه از منابع معتبر، استاندارد و علمی و تایید مشخصات کمی و کیفی آن ها توسط واحد کنترل کیفی در خط تولید قرار گرفته است. در حین تولید نیز آزمایشات کنترلی بر روی فرآورده ها انجام گرفته و نهایتا پس از تایید، بسته بندی و روانه بازار مصرف می گردد .
وی با اشاره به تحقیقات مختلف و همکاری با چهار دانشگاه کشور برای تولید استاندارد این دارو گفت: این دارو علاوه بر ناراحتی ها و زخمی های دهان و دندان برای ناراحتی ها و زخم های دیابت هم کاربرد دارد .
کابلی در پایان با اشاره به همکاری خوب پارک علم و فناوری البرز برای تولید و تجاری سازی این دارو گفت :
حضور شرکت نبید دارو در پارک علم و فناوری البرز امکان تولید و فروش و همچنین حضور در بسیاری از نمایشگاه ها را برای این شرکت میسر کرده است .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات