کسب عنوان دستگاه برتر حقوق شهروندی توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

کسب عنوان دستگاه برتر حقوق شهروندی توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه های اجرایی استان، عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان در اولین جلسه عمومی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سال ۱۳۹۸ که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، امام جمعه ارومیه  و سرپرست اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری برگزار شد، به دلیل اقدامات تحسین برانگیز این پارک در زمینه  تسریع خدمات رسانی و جلب رضایت مردم بر اساس ارزیابی های انجام شده در شاخص های مختلف این اداره، رتبه برتر در زمینه حقوق شهروندی در بین دستگاه های زیر ۵۰ نفر را کسب کرد.

استقرار میزخدمت در اداره، مکانیزاسیون فرآیندهای اداری، تسریع در خدمت رسانی به مردم از جمله شاخص ها و ارزیابی های انجام شده است که بر اساس آنها، پارک علم و فناوری استان حایز رتبه برتر  استان شد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه نیز لوح سپاس رتبه برتر  توسط معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی در جمع سایر مسئولین به دبیر پارک علم و فناوری استان اعطا شد.

در این لوح که به امضای محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی رسیده است با قدردانی از زحمات و تلاش همکاران پارک علم و فناوری استان آمده است: بدین وسیله از اقدامات ارزشمند شما در برگزاری شایسته برنامه های ستاد صیانت از حقوق شهروندی که تاثیر بسزایی در تقویت و ترویج حقوق شهروندی را داشته و افزایش رضایتمندی  مردم و مسئولین را فراهم نموده و موجب کسب عنوان برتر در حوزه حقوق شهروندی در استان شده ، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان بهروزی و توفیق برای شما در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات