بازدید معاون وزیر صمت و استاندار کرمانشاه ازغرفه پارک علم و فناوری در نمایشگاه رونق تولید

بازدید معاون وزیر صمت و استاندار کرمانشاه ازغرفه پارک علم و فناوری در نمایشگاه رونق تولید

غرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه در دومین روز از برگزاری نمایشگاه رونق تولید  میزبان دکتر عالی معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، و دیگر مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی بود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای صنعت گران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع  مختلف شرکت کننده به شمار می آید.

نمایشگاه رونق تولید به همت خانه صنعت و اتاق بازرگانی و با پیگیری سازمان صنعت معدن و تجارت برگزار شده است و در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ مترمربع و با حضور ۱۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه دایر است.

بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه  این بازدید، گفت : نمایشگاه رونق تولید یک حرکت رو به جلو در استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد : نمایشگاه رونق تولید نشان داد که کرمانشاه دارای توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف است که می‌توان از آن‌ها برای توسعه استان بهره بگیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد :  در تحریم یکی از راهکارهای مقاومت، رونق تولید است و این رونق تولید را باید با کمک تولیدکنندگان و مدیران ایجاد کنیم‌. همه باید برای عبور از این  بحران اقتصادی پای کار بیایند.

گفتنی است در غرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه شرکت های مجتمع صنایع شیمیایی بیستون، هایاشیمی رازی ،توسکا تجارت آریا، جهان باطری غرب، دانش زیست دریا ، مهر فناوران تابش ساینا سلامت حضور دارند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات