راهکار کافهبازار برای بهتر دیدهشدن نرمافزارها
روز گذشته کافه بازار از قابلیت جدید خود بهعنوان تبلیغات در جستجو که از دی ماه ۱۳۹۷ شروع به کار کرده بود، به صورت رسمی رونمایی کرد. نوپانا: تبلیغات در جستجو، به عنوان قابلیت جدیدی در برنامه بازار است که توسعهدهندگان نرمافزار با استفاده از این خدمت میتوانند با انتخاب کلمات کلیدی کسبوکار خود، به صورت هدفمند در معرض دید کاربران مدنظرشان به هنگام جستجو در بازار قرار گیرند. امین امیرشریفی، مدیرعامل کافهبازار درباره چرایی راهاندازی این سرویس جدید گفت: «ما در این مدت به یک نیازشناسی تبلیغات برای ارائه محصول جدید پیبردیم. در ابتدای کار کافهبازار گزینههای کمتری برای نصب اپلیکیشن توسط کاربران وجود داشت اما امروزه کاربر بین ۱۷۰ هزار اپلیکیشن گم میشود. همچنین سهم بیش از ۵۰ درصدی نصب اپلیکیشنها از طریق جستجو در کافهبازار، نشاندهنده اهمیت این سرویس در انتخاب مخاطبان است.» افزایش ۳۱ درصدی آمار نصب نرمافزارها امیرشریفی در ادامه آمار و ارقامی از تاثیر ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات