پارک علم و فناوری البرز محور  توسعه فناوری و تجاری سازی در استان است

پارک علم و فناوری البرز محور توسعه فناوری و تجاری سازی در استان است

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید روز سه شنبه ۱۸ تیرماه از پارک علم و فناوری البرز و در جلسه مشترک با دکتر عطاء اله ربانی رئیس این پارک گفت: پارک علم و فناوری البرز محور توسعه فناوری و تجاری سازی در استان البرز است .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، دکتر پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی  و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه حمایت های این معاونت از توسعه فناوری و کارآفرینی از طریق پارک های علم و فناوری مستقر در استان ها صورت می گیرد گفت: حمایت های معاونت علمی با نگاه فنی و تخصصی است و در این زمینه  با محوریت پارک علم و فناوری از بخش های مختلف بویژه ؛ مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان حمایت می کنیم .
وی با ابراز خرسندی از فعالیت های پارک علم و فناوری البرز گفت: باید مدل ها و راهکارهای تعامل بین پارک علم و فناوری و بخش خصوصی تعریف و تدوین شود تا بتوانیم حمایت ها و سرمایه گذاری ها را به سوی اهداف مورد نظر هدایت کنیم .
دکتر عطاء اله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز نیز در این بازدید با اشاره به اینکه البرز بی نظیرترین استان کشور در زمینه نیروی انسانی، فناوری و ظرفیت های اشتغال و کارآفرینی است گفت: حضور مسئولان و مدیران معاونت علم و فناوری مایه دلگرمی در توسعه اکوسیستم کارآفرینی در کشور و استان البرز است .

رئیس پارک علم و فناوری البرز با تاکید بر اینکه همکاران پارک علم و فناوری روحیه جهادی دارند و برای حمایت از شرکت ها و توسعه اقتصاد دانش بنیان بطور شبانه روزی فعالیت می کنند، تصریح کرد: نقش آفرینی معاونت علم و فناوری و حمایت از توسعه فناوری و ایجاد شرکت های دانش بنیان می تواند این تلاش ها را به نتیجه مطلوب برساند .
وی به محدودیت های فضا و مکان در پارک علم و فناوری البرز با توجه به پتانسیل بالای فناوری استان اشاره کرد و خواستار حمایت از پارک های علم و فناوری برای توسعه فضاهای لازم برای استقرار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان شد .
دکترربانی در خاتمه به موقعیت استان البرز اشاره کرد و گفت: مرکز استان البرز، نزدیکترین مرکز استان به پایتخت محسوب می شود و پارک علم و فناوری البرز آمادگی دارد نقش مهم و کلیدی در غرب  و جنوب استان تهران را ایفا کند .
شایان ذکراست این رویداد با حضور دکتر صالحی ، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه خانم دکتر ملونی مدیرکل دفتر توسعه کسب و کارهای نوین معاونت علمی به منظور بازدید از ساختارهای فناوری همکار پارک علم و فناوری البرز شامل؛ مرکز نوآوری فناوری های نوین و کشاورزی وستاو  و شهرک تحقیقاتی کاوش صورت پذیرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات