رشد باور کردنی ارزش آتریوم در سال جاری میلادی

رشد باور کردنی ارزش آتریوم در سال جاری میلادی

قیمت هر توکن آتریوم در ابتدای سال جاری میلادی معادل 8/27 دلار بود، اما ارزش این ارز با افزایش چشمگیری که داشت در آخرین مبادلات جهانی به 425/5 دلار رسید که نسبت به روزهای نخست سال جاری میلادی حدود 5 هزار درصد رشد پیدا کرده است.

به گزارش اکوسیستم، در آخرین مبادلات بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت هر توکن اتریوم به 424/55 دلار رسید که نسبت به ابتدای سال 2017 میلادی بیش از 50 برابر افزایش یافته است.

پس از بیت کوین، اتریوم دومین ارز رمزپایه در جهان محسوب می‌شود و ارزش کل بازار آن در حال حاضر 40 میلیارد دلار است. این افزایش قیمت بعد از آن اتفاق افتاد که کشور کره جنوبی اعلام کرد هیچ برنامه‌ای به منظور اعمال مقررات و تنظیم کردن بازار ارزهای مجازی ندارد.

یکی از مقامات سازمان نظارت بر امور مالی کره جنوبی اعلام کرده است که این سازمان ارزهای دیجیتالی را واحد پول نمی‌داند، به همین دلیل نیز اقدامی برای نظارت بر مبادلات این نوع ارزها انجام نخواهد داد. این در شرایطی است که 5 درصد کل مبادلات ارزهای رمزپایه در جهان به وون کره جنوبی انجام می‌شود.

بعد از آنکه مایک نووگراتز (یکی از میلیاردرهای بازار جهانی) اعلام که اتریوم اگر چه روند صعودی داشته است، اما به زودی دچار افت ارزش خواهد شد، قیمت اتریوم افزایش پیدا کرد.

مایک نووگراتز پیش‌بینی کرد که ارزش اتریوم تا پایان سال 2017 میلادی بالغ بر 5000 دلار خواهد شد؛ به علاوه وی تخمین زد که قیمت بیت کوین نیز تا پایان سال جاری میلادی تا 10 هزار دلار افزایش می‌یابد.

از آنجا که بعد از بحران اقتصادی سال 2008 میلادی موسسات سرمایه گذاری به نظام سرمایه گذاری بی اعتماد شدند، اکنون این موسسات در حال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی هستند.

    نظرات