بررسی مشکلات ساختمان دوم مرکز رشد جامع واحدهای فناور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

جلسه بررسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مسائل و مشکلات ساختمان دوم مرکز رشد جامع پارک با حضور دکتر علی محمدنیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و کامران جباری رئیس دانشگاه پیام نور استان و سایر مسئولین این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی این جلسه در محل ساختمان دوم مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد که در این دیدار  دکتر علی محمد نیکبخت ضمن تجدید دیدار با مسئولین دانشگاه پیام نور استان بر عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه دو جانبه پارک و دانشگاه پیام نور ارومیه تاکید کرده و گفت: باید در راستای حل مسایل و مشکلات مربوط به ساختمان دوم مرکز رشد و شرکت های مستقر اقدامات لازم انجام گیرد.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با ارائه راهکاری مناسب برای حل مشکلات و مسایل این مرکز اظهار کرد: برنامه ریزی و تلاش ما بر این است که در هفته دولت مرکز رشد شهرستان  میاندوآب و  ساختمان دوم مرکز رشد جامع  واحدهای فناور ارومیه افتتاح شود.

شایان ذکر است ساختمان دوم مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بموجب تفاهم نامه همکاری منعقد شده با دانشگاه پیام نور استان در محل این ساختمان واقع در کیلومتر ۳ جاده سلماس، دانشگاه پیام نور استان  راه اندازی شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات