اسنپ پنهان سازی شماره تلفن را در مشهد فعال کرد

اسنپ پنهان سازی شماره تلفن را در مشهد فعال کرد

اسنپ برای فراهم کردن امنیت بیشتر و رعایت هر چه بیشتر حریم شخصی افراد، از روز گذشته پنهان سازی شماره تلفن کاربران و رانندگان را در مشهد فعال کرد.

به گزارش اکوسیستم، سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ در راستای امنیت هر چه بیشتر سفرهای خود و محترم شمردن حریم خصوصی مسافران و رانندگان، از قابلیت جدیدی به نام پنهان سازی شماره تلفن رونمایی کرد. ابتدا این قابلیت در شهر مشهد فعال شده است و به مرور در تمام شهرهایی که اسنپ فعالیت دارد، قابل استفاده خواهد بود. با اجرا شدن پنهان سازی شماره تلفن، اسنپ تنها تاکسی آنلاین کشور خواهد بود که به این قابلیت مجهز است و این یک مزیت رقابتی بزرگ برای این شرکت به حساب می‌آید.

حسن مرادقلی (مدیر ارشد فناوری اسنپ) اعلام کرد که به مدت چند ماه این سیستم در مرحله آزمایشی بود و پس از طی کردن آزمون و خطاهای لازم به مرحله اجرا رسیده است. قابلیت پنهان سازی شماره تلفن در مرحله آزمایشی توسط جمعی از خبرنگاران، متخصصان حوزه IT و کارکنان شرکت اسنپ امتحان شد و تیم فنی پس از جمع آوردی بازخوردهای آنان، ضعف‌های احتمالی سیستم را برطرف کرد و آن را به مرحله اجرا رساند. سیستم پنهان‌سازی شماره تلفن در حال حاضر بطور کاملا رایگان در اختیار مسافران و راننده‌‌های ساکن مشهد قرار گرفته است و به صورت خودکار فعال می‌شود. با این امکان، هنگامی که مسافر و راننده در زمان سفر با یکدیگر تماس تلفنی برقرار می‌کنند، به جای مشاهده شماره ‌تلفن یکدیگر، یک شماره ثابت را خواهند دید.

موضوع درخور توجه در مورد پنهان سازی شماره تلفن در سفر با سرویس‌های آنلاین حمل و نقل، کمک شایان این قابلیت به حفظ حریم خصوصی کاربران است و گام مهمی در جهت امنیت سفرهای درون شهری محسوب می‌شود.

    نظرات