کارگاه‌های روز اول دیجی‌کالا در الکامپ برگزار شد

کارگاه‌های روز اول دیجی‌کالا در الکامپ برگزار شد

مجموعه کارگاه‌های دیجی‌کالا با موضوعات دلایل شکست استارت‌آپ‌ها، یک روایت معتبر از روابط عمومی دیجی‌کالا، خصوصیات مدیرمحصول، ۱۰ دلیل برای بازاریابی عملکرد، مقابله با ترس از شکست با روش هکتان، اهمیت نظارت بر عملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک روز پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجی‌کالا برگزار شد. نوپانا: روز اول بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی الکامپ، امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. گروه دیجی‌کالا، شامل دیجی‌کالا فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت در غرفه دیجی‌کالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور داشت. اگر قصد بازدید از نمایشگاه الکامپ را دارید، می‌توانید با مراجعه به غرفه دیجی‌کالا از آخرین تحولات، دستاوردها و جزئیات مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته به دیجی‌کالا، اطلاعات مفیدی به دست آورید.همچنین با شرکت در کارگاه‌های آموزشی دیجی‌کالا، می‌توانید به‌صورت رایگان از بهترین تجربیات این شرکت استارت‌آپی بهره‌مند شوید. اولین کارگاه ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات