هویت بصری جدید پی‌پینگ رونمایی شد

هویت بصری جدید پی‌پینگ رونمایی شد

المان (Dot) که استعاری است از نقطه‌ پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است. نوپانا : میل به تغییر و میل به نو شدن، در تک‌تک ذرات جهان مشاهده می‌شود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. ما نیز در پی‌پینگ ، از روز اول متعهد بوده‌ایم، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظه‌ای ساکن نشویم و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کنیم. از کجا شروع کردیم؟ پی‌پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتابدهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائه‌ی سرویس پرداخت فردبه‌فرد، شروع کرد. از آن روز تا کنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌است. در طول این مسیر همواره سعی داشته‌ایم، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکارمان، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشیم و ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات