برگزاری تور فناوری الکامپ تهران توسط پارک علم و فناوری البرز

برگزاری تور فناوری الکامپ تهران توسط پارک علم و فناوری البرز

تور فناوری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ، بزرگ‌ترین نمایشگاه فناورانه کشور با حضور تعدادی زیادی از شرکتها، واحدهای فناورمرکز رشد  و واحدهای جهاددانشگاهی مستقر در  پارک علم و فناوری البرز، توسط روابط عمومی پارک روز شنبه ۲۹ تیر ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، هدف از برگزاری تور نمایشگاه نوآوری و فناوری الکامپ ، ارتقا سطح فرهنگ کار آفرینی، تقویت اقتصاد دانش بنیان و همفکری و همکاریهای پژوهشی فناوری شرکتهای فناور واستارتاپ ها بود .
در این تور نمایشگاهی تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان و فناور پارک، واحدها  و مراکز فناور مستقر در پارک حضور داشتند و با دستاوردها و فعالیت های شرکت ها و استارتاپ های رویداد الکامپ آشنا شدند .
شرکتهای فناور عضو پارک ضمن استقبال از تور نمایشگاه نوآوری و فناوری الکامپ و درخواست تداوم برگزاری تورهای بازدید نوآوری و فناوری، اعلام داشتند با حضور در این تور با اتفاقات و جریانات روزمره در حوزه تکنولوژی آشنا شدند و توانستند عملکرد صنعت و شرکت های رقیب را بهتر بسنجند و دید خوبی از آینده بازار در راستای رشد و توسعه اقتصاد دانش بنیان و گسترش تولید و اشتغال پویا پیدا کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ» بزرگ‌ترین نمایشگاه فناورانه کشور روز پنجشنبه  ۲۷ تیرماه  با حضور وزیران ارتباطات ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه با شعار «آینده بهتر» در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت.
نمایشگاه الکامپ بیست و پنجمین دوره خود را در حالی آغاز کرد که مانند گذشته ذی‌نفعان مختلف حوزه فناوری را گرد هم آورده است .
این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر» آغاز به کار کرده است دارای بخش‌هایی مانند الکام استارز، الکام تایکز، الکام ترندز و الکام گیمز را در خود جای داده و بخشی نیز منحصر به توان‌یاب‌ها دارد .
گفتنی است برای مهمانان خارجی و داخلی بخشی به عنوان سفرهای الکامپی (الکامپ تور) طراحی شده تا علاقه‌مندان بتوانند با ثبت‌نام در این تورها، از نمایشگاه به شکل ویژه بازدید کنند .
با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری برای تجارت و سرمایه‌گذاران خارجی که قصد بازدید یا حضور در نمایشگاه را دارند تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا حضورشان در کشور بدون مشکل انجام شود .
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با هدف افزایش مشارکت بین شرکت­های دانش­ بنیان و فناور طی روزهای ۳۷ الی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه، اجزای مختلف زیست بوم فناوری و نوآوری کشور اعم از استارت اپ­ ها و شرکت­های نوپا، شرکت­های دانش‌بنیان و فناور، سرمایه­ گذاران مخاطره پذیر و فرشتگان کسب و کار، شتابدهنده ­ها، مراکز رشد فناوری، پارک­های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، مخترعین و ... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات