بازدید رییس و مدیران پارک علم وفناوری پردیس از پارک علم و فناوری گیلان

بازدید رییس و مدیران پارک علم وفناوری پردیس از پارک علم و فناوری گیلان

روز پنجشنبه ۲۷تیرماه ۹۸ ، هیاتی متشکل از رییس پارک علم و فناوری پردیس و مدیران این مجموعه از پارک علم و فناوری گیلان بازدید نمودند .

در شروع این بازدید نشستی با حضور دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان و مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران پارک پردیس در سالن جلسات پارک گیلان برگزار شد .

در این نشست دکتر باستی ضمن خیرمقدم وخوش آمد گویی در مورد تجارب پارک گیلان در زمینه های مختلف بخصوص پذیرش شرکتهای فناور نحوه کار و عملکرد دبیرخانه پارکهای اسلامی اداره مراکز رشد پارک گیلان در شهرستانهای مختلف و ... صحبت کردند.

ایشان همچنین در زمینه حضور و مشارکت سرمایه گذاران و شرکتهای دانش بنیان و فناور مستقر در پارک پردیس جهت حضور در طرح جامع پارک گیلان مطالبی را عنوان کردند.

سپس در ادامه این نشست رییس و مدیران پارک پردیس سوالات و نکته نظرات خود را عنوان نمودند و در انتها تفاهمنامه ای با هدف توسعه همکاری های فیمابین و بهرمندی از ظرفیتهای متناظر در استان گیلان و تهران از سوی دوطرف منعقد شد.

در ادامه این بازدید رییس و مدیران پارک پردیس از مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام بازدید کردند و با چگونی فعالیت و نوع کار شرکتهای فناور مستقر در این مرکز آشنا شدند.

پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۴ بعدا از ۳ سال از پارک علم و فناوری گیلان افتتاح گردید و از جمله پارک های خوب کشور در تهران جاده دماوند کیلومتر ۲۰- مجتمع سراج،  واقع است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات