باید ظرفیت‌های پارک علم و فناوری را به دستگاه‌ها معرفی کنیم

باید ظرفیت‌های پارک علم و فناوری را به دستگاه‌ها معرفی کنیم

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری خوزستان هنوز برای بسیاری از دستگاه‌ها معرفی نشده است، گفت: باید تلاش کنیم وظایف پارک را به سازمان‌ها و دستگاه‌های استان معرفی کنیم تا زمینه استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان فراهم شود.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، غلامحسین خواجه در آیین تکریم رییس پیشین و معارفه سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان که امروز، شنبه (۲۹ تیرماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری در کشور وظایف بسیار مهم و کلیدی را در خصوص کارآفرینی، تحقیقات، تجاری‌سازی و ارتباط دانشگاه با صنعت بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به اهمیت، جایگاه و نقش پارک در تولید ملی و تجاری‌سازی تحقیقات، اطلاع رسانی درباره وظایف پارک در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بسیار مفید باشد. من فکر می‌کنم رسانه‌ها باید یک بار دیگر به این موضوع بپردازند و بیش از پیش پارک‌های علم و فناوری را معرفی کنند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: فکر می‌کنم پارک علم و فناوری در استان آنطور که باید و شاید به خیلی از سازمان‌ها، دستگاه‌ها و شرکت‌ها معرفی نشده است. ما باید بیش از این تلاش کنیم تا پارک و وظایف آن را به سازمان‌ها معرفی کنیم تا از پتانسیلی که پارک دارد، استفاده کنیم.

انتهای پیام لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری دزفول

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری دزفول

مرکز رشد واحدهای فناوری دزفول

مرکز رشد واحدهای فناوری دزفول یک مرکز رشد در شهر دزفول می باشد

    نظرات