در نشست با معاون شهرداری اهواز: توانمندی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان در حوزه مدیریت شهری تبیین شد

در نشست با معاون شهرداری اهواز: توانمندی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان در حوزه مدیریت شهری تبیین شد

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به ظرفیت های بالای شرکت های عضو پارک علم و فناوری گفت: با توجه به ظرفیت های موجود درپارک، این توانمندی وجود دارد تا در حوزه مدیریت شهری به شهرداری کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان ایرج کاظمی نژاد به دنبال نشست هفته گذشته خود با شهردار اهواز در نشستی با معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اهواز که صبح امروز ۳۰ تیرماه در محل شهرداری اهواز برگزار شد- بیان کرد: نیاز است شهرداری و پارک ارتباط نزدیک تری با هم داشته باشند. با توجه به مطالعاتی که انجام دادیم در شهرهایی مثل مشهد و یزد ارتباطات تنگاتنگی بین این دو سازمان مهم برقرار است و سیستم های مشترکی ایجاد شده که فعالیت های شهرداری در حوزه شهری را آسان تر کرده است و از طرفی فضای کسب و کار دانش بنیان را ارتقا داده است.

وی ادامه داد: مرکز نوآوری های شهرداری در مشهد و یزد از جمله مراکزی است که در راستای همکاری های دوجانبه شهرداری و پارک تاسیس شده و در صورت راه اندازی این مرکز در شهرداری اهواز، امکان استفاده از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم می گردد.

کاظمی نژاد افزود: اگر از دانش و توانمندی که در استان وجود دارد استفاده شود، شاهد تحولات خوبی در حوزه مدیریت شهری خواهیم بود و این توانمندی در پارک علم و فناوری خوزستان خوشبختانه وجود دارد.

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان گفت: یکی از رسالت های پارک علم و فناوری تقویت و حمایت از شرکت های فناور و نوپاست و این مسولیت فقط به پارک مربوط نمی شود و به شهرداری و سازمان های دیگر استان هم مرتبط است و یک امر فراسازمانی محسوب می شود چرا که در این امر نیروهای جوان و خلاق فضای رشد و شکوفایی استعدادشان را پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه پارک یک سازمان عملگراست و پاسخگوی تقاضاهای فناورانه می باشد، اظهار کرد: کار شرکت های عضو پارک این است با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها، بهترین خدمات را با در نظر داشتن زمان و هزینه به مخاطب خود ارایه دهد.

در ادامه ابراهیم نوشادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اهواز گفت: از طرح ها و ایده هایی که کاربردی بوده و بتواند مشکلی از حوزه شهرداری را برطرف کند استقبال می کنیم و با توجه به ظرفیت های که در پارک علم و فناوری خوزستان وجود دارد آمادگی عقد تفاهم نامه ای مشترک در راستای توسعه همکاری ها هستیم.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات