کسب مقام دوم هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت پارس اطلس

کسب مقام دوم هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت پارس اطلس


شرکت دانش بنیان پارس اطلس موفق به کسب مقام دوم کشور در محور فناوری فضایی و خدمات فضاپایه در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری تربت حیدریه؛ شرکت پارس اطلس از شرکت های دانش بنیان مرکز رشد فناوری تربت حیدریه با ارائه خدمات نظارت هوشمند بر ساخت و سازهای شهری موفق به کسب مقام دوم کشور در محور فناوری فضایی و خدمات فضاپایه در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گردید.
این شرکت دانش بنیان که از سال ۱۳۹۳ زیر نظر پارک علم و فناوری خراسان مشغول به فعالیت می باشد، با ارائه این خدمت به شهرداری های کشور موجب کاهش چشمگیر هزینه های نظارت بر ساخت و سازها و ممیزی املاک شده که این مهم منجر به انتخاب این شرکت به عنوان یکی از برترین کسب و کارهای فضاپایه کشور در سال ۹۷ شده است.
شایان ذکر است هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که به بررسی کسب و کارهای حوزه مختلف مرتبط با فاوا می پردازد، ۲۹ام تیر ماه در حاشیه نمایشگاه الکامپ با معرفی و تقدیر از برگزیدگان توسط مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کار خود پایان داد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات