بازدید دکتر جهانگیری از غرفه پارک علم و فناوری البرز

بازدید دکتر جهانگیری از غرفه پارک علم و فناوری البرز

دکتر جهانگیری از غرفه پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری استان البرز روز  سه شنبه ۱ مرداد ماه بازدید و استقبال نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور با همراهی دکترشهبازی استاندار البرز صبح روز سه شنبه با حضور در  محل حصار کرج در مراسم آغاز بکار مجمتع پرورش ماهی البرز کاسپین حضور یافت و در حاشیه آن از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری استان البرز بازدید کرد.
رئیس پارک علم و فناوری البرز در  بازدید دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور  که با همراهی دکترشهبازی استاندار البرز و هیئت همراه از غرفه پارک علم و فناوری البرز انجام شد، برخی از فعالیت ها و توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز را در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی بیان نمود .
وی در ادامه گفت : فعالیت گسترده شرکت های دانش بنیان در حمایت از چرخه تولید داخل قادر به مقابله با تحریم ها می باشد.
بر اساس این گزارش با  افتتاح شرکت پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین ، بهره برداری از این مجمتع در کرج در مساحتی حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع و تولید ۱۵ میلیون قطعه بچه ماهی و ۳۰۰ تن در سال آغاز شد .
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در قطب علم و فناوری کشور یعنی در استان البرز از پارک های موثر در حوزه تولید و مدیریت فناوری درکشور است و در این رویداد پارک به همراه تعدادی زیادی از شرکتهای فناور و دانش بنیان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و گیاهان دارویی حضور ویژه داشتند و توانستند فناوری های و محصولات فناورانه خود را در معرض  دید بازدید کنندگان قرار دهند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات